Περιλήψεις όλων των ταινιών με αλφαβητική σειρά

......για να βρείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να δείτε!

ΑΜΦΙΧΕΙΡΑΣ

Με ποιόν τρόπο μπορείς να διακόψεις τους γόρδιους δεσμούς σου.

Ανάμεσα

Ένα ζευγάρι θέλει να κάνει μια ευχή. Μια "μπορούμε κι αλλιώς" ταινία που στοίχισε μόλις 1 ευρώ.

ΑΝΝΑ

Η ιστορία εξελίσεται μεταξύ μιας εφηβικής παρέας όπου ο Σπύρος είναι ο κεντρικός ήρωας. Είναι έξυπνος αλλά χαμηλών τόνων και ερωτευμένος με την Άννα... χωρίς να της το χει πει ποτέ! Ο Νίκος είναι φαινομενικά ο πιο θαραλλέος και έχει κερδίσει το ενδιαφέρον της Άννας. Θέλοντας να της αποδείξει πόσο τολμηρός είναι κατέληξαν στο δάσος της καταχνιάς προκειμένου εκείνος να τραβήξει το μαχαίρι απ’ το δέντρο… Είχε διαβάσει σε ένα μαγικό βιβλίο που έλεγε ότι αν το μαχαίρι τραβηχτεί από το δέντρο η κατάρα του μάγου Ζέφκλιν λύνεται… και το δάσος απελευθερώνεται από τα μάγια. Παρέλειψε όμως να το διαβάσει ολόκληρο! Το αποτέλεσμα ήταν το ξόρκι να μην λυθεί, να αντιστραφεί και να χτυπήσει μόνο την Άννα… Μετά από αυτό,ο Σπυρος αφοσιώνεται στο να την επαναφέρει και αυτό είναι και το κύριο θέμα που απασχολεί όλη τη παρέα. Μελετάει προσεχτικά το βιβλίο πιστεύοντας ότι μέσω αυτού θα τα καταφέρει! Στην πορεία ανακαλύπτει ένα γρίφο που κρυβόταν μέσα στο βιβλίο. Τα μάγια συνέχισαν να στοιχειώνουν το δάσος και θα λυνόταν μόνο αν κάποιος έβγαζε το μαχαίρι απ τον κορμό του δέντρου.

ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ

Δυό άνθρωποι αντιμέτωποι με το θάνατο. Τα δευτερόλεπτα τρέχουν δραματικά. Η ζωή ξεπηδά σε σκηνές μέσα από τα μάτια τους και ένα νόμισμα καθορίζει τη συνέχεια.

Αόρατες Σχέσεις

Δύο παρέες συζητούν μεταξύ τους. Τα ίδια και τα ίδια. Η ρήξη εκ των έσω όμως δεν αργεί να έρθει. Θα γίνει αντιληπτή?

ΑΠΟΓΡΑΦΗ

Tα υπάρχοντα ενός μεσήλικα μεταφέρονται και στοιβάζονται στο νέο του χώρο, γεμίζοντας σταδιακά το άδειο δωμάτιο μέχρι κορεσμού. Ακινητοποιημένος σε μια πολυθρόνα, με τον κλοιό των αντικειμένων να στενεύει ολοένα γύρω του, ο ήρωας παρατηρεί με εκστατική προσήλωση μια σειρά από χρονολογικά αρχειοθετημένες φωτογραφικές αποτυπώσεις του ουρανού, στη φωτεινή δέσμη του φεγγίτη. Μια κοινή μύγα και άλλοι απρόσμενοι εισβολείς προσθέτουν παράξενες πινελιές σ’ αυτόν τον εσωτερικό διάλογο μεταξύ ενός ερμητικού, συμπαγούς ατομικού σύμπαντος και ενός απρόσιτου, άυλου εξωτερικού κόσμου.

Αρχαία ελληνικά αγάλματα σε μουσεία

Παρουσιάζονται διάφορα ελληνικά αγάλματα που είναι σε διάφορα μουσεία και που θα πρέπει να επιστραφούν στην Ελλάδα μια και αποτελούν μέρος του ελληνικού πολιτισμού.

Αρχαιοελληνικά Αθύρματα

Η λέξη παιχνίδι ή παιγνίδι προέρχεται από το λήμμα παίζω που συσχετίζεται με την λέξη παιδί. Στην αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείτο η λέξη «άθυρμα» που συμπεριλαμβάνει τις έννοιες παιχνίδι, ψυχαγωγία, εκπαίδευση κ.λπ. Στην Ελλάδα το παιχνίδι ονομάζονταν Πεσσοί ή Άθυρμα και στην Ρωμαϊκή περίοδο ονομάστηκε Ludus. Το ίδιο παιχνίδι είχε διαφορετική ονομασία σε διαφορετικές περιοχές π.χ. το τάβλι ονομαζόταν Tables (Αγγλία), Tavola Reale (Ιταλία), Tablas Reales (Ισπανία) κ.λπ. Από την απώτερη αρχαιότητα υπήρξαν αθύρματα (παιχνίδια). Υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα αθυρμάτων από το 3000 π.Χ. και παλαιότερα κυρίως στην περιοχή της αρχαίας μεγάλης Ελλάδας (Ευρώπη, Ασία και Αφρική). Τα σημερινά παιχνίδια υπήρχαν όλα στην αρχαία Ελλάδα, αλλά με διαφορετική ονομασία και δομή ή ανάλυση. Η λέξη παιχνίδι ή παιγνίδι προέρχεται από το λήμμα παίζω που συσχετίζεται με την λέξη παιδί. Στην αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείτο η λέξη «άθυρμα» η οποία είναι υπερσύνολο της λέξης παιχνίδι και συμπεριλαμβάνει τις έννοιες παιχνίδι, ψυχαγωγία, εκπαίδευση κ.λπ. Τα αρχαία αθύρματα (παιχνίδια) υπήρχαν σχεδόν από την ανθρωπογέννηση και υπάρχουν πλήθος καταγραφών για αυτά. Σε Λυκική γραφή βρίσκουμε την λέξη παιχνίδι ως «πτ-τλέ-ζέι» και ακόμη ως «πτ-τλέ-τζέ». Η λέξη αυτή πρέπει να είναι σύνθετη λέξη προερχόμενη από δύο λέξεις, την λέξη «πτ-τλέ» και την λέξη «ζέι». Σε πελασγική βορειοηπειρωτική μορφή υπάρχει το «πετ-λέ» και σε «πέτλ-τζ-λέ» που σημαίνει λίθινα δισκία, βόλια, πούλια, πιόνια που παίζονται στα αθύρματα (παιχνίδια) όπως είναι οι αμάδες ή χερμάδες κ.λπ. Στην πελασγική ελληνική γραφή βρίσκουμε την λέξη «πεττοί» ή «πεσσοί» ως βόλια που έχει σχέση και με το «πετ-τζ-λό-τζ» (παίζω αμάδες). Ο Ησύχιος ορίζει ότι: Πεττοί, πεσσοί, πετειώ, πεττεύω, πεττεία, πεττεύει είναι οι αρχαίες ελληνικές λέξεις για τα αθύρματα με κύβους (ζάρια), δηλαδή πεττεύει, διαπαίζει, κυβά (Λεξικό Ησύχιος). Ακόμη υπάρχει το «πετ-τζλέ» και «πέτ-τζλό-τζ» που ανήκουν στο αρχαίο ρήμα «λ-τζά-τζ» και «λτ-ζός» το οποίο σημαίνει «παίζω». Στα αρχαία ελληνικά έχουμε ακόμη και το «λίζω» = παίζω και το ρήμα «λάσθαι» = παίζειν, σύμφωνα με τον Ησύχιο. Στην σανσκριτική γλώσσα η λέξη «λάς» σημαίνει παίζειν και τέρπεσθαι και η λέξη «λ-τζό-τζέ» σημαίνει παιδιά και παιγνίδιον. Ακόμη η λέξη «λωλά» και «λίλια» σημαίνουν αθύρματα, παιδικά παιχνίδια και στα σανσκριτικά «λίλα» είναι το παίγνιον (Ησύχιος). Την παιδιά (παιχνίδι ή άθυρμα) των πεττών ή πεσσών στην αρχαιότητα την έγγραφαν ως «πέτ-τζ-λέ». Η έκφραση «παίζω πεττούς» την έγγραφαν ως «πέτ-τζ-λό-τζ».

Αρχαιοελληνική Σφίγγα

Το μελετητικό ερευνητικό έργο «ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΦΙΓΓΑ», του συγγραφέα Γρηγόρη Ζώρζου, αναλύει την μορφή και τους συμβολισμούς της Σφίγγας σύμφωνα με την αρχαία ελληνική διαχρονική σκέψη. Παρουσιάζονται μορφές της αρχαιοελληνικής Σφίγγας από ευρήματα και αρχαία νομίσματα που είναι άγνωστα στον σύγχρονο κόσμο μας. Η Σφίγγα ήταν ένα από τα ονομαζόμενα τέρατα ή παράξενα όντα της αρχαίας Ελλάδας, που για τους αρχαίους έλληνες ήταν οντότητα με σώμα λιονταριού και κεφάλι και στήθη γυναίκας με φτερά αετού. Σφίγγα ονομάζουμε και τον αινιγματικό άνθρωπο. Για τους αρχαίους έλληνες ο συμβολισμός της σφίγγας ήταν σαφής και ξεκάθαρος και για αυτόν τον λόγο κάθε άλλη παράσταση Σφίγγας ήταν πλαστογράφηση της πραγματικής εσωτερικής αποκάλυψης που η μορφή και λογική της Σφίγγας μετέφερε και σημαίνει την απαγορευμένη Γνώση ή τα σφιγμένα και κλειστά μυστικά στους πολλούς. Η Σφίγγα έχει ως δράση την σωτήρια των μυστικών. Η Σφίγγα ήταν η μητέρα όλων των απόκρυφων στοών, σχολών, αρχαίων θρησκειών και ερμητικών καναλιών και η κόρη του Κέφαλου του Γιου του Τρισμέγιστου Ερμή που πέθανε το 2.000 π.Χ. και τα μυστικά βγήκαν προς τα έξω και τα πήραν ανίεροι άνθρωποι, με αποτέλεσμα αυτά να μολυνθούν και να χάσουν την εσωτερική τους αξία και δύναμη.

Αρχαιοελληνικό Αλφαβητάριο «Αθυρμα Αρχέγονα»

This is the most ancient board game on the whole planet and was related by the cosmic energies and dines. As a ancient philosophic board game “Atherma Archegona” has been presented by the magazine Archeology and Arts (Labrakis Foundation) (περιοδικό Αρχαιολογία και Τέχνες), magazine IXOR (περιοδικό Ιχώρ) and from the official military magazine Army Aspects (περιοδικό Στρατιωτική Επιθεώρηση) and on internet by youTube, Google, Yahoo etc.

Αρχαιοελληνικός Γρύπας

Το μελετητικό ερευνητικό έργο «ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΓΡΥΠΑΣ», του συγγραφέα Γρηγόρη Ζώρζου, αναλύει την μορφή και τους συμβολισμούς του Γρύπα (Griffin, Gripas, Griffin, Griffon, грифон, Gryffen, girphinne, gryfoun, gryphen) σύμφωνα με την αρχαία ελληνική διαχρονική σκέψη. Παρουσιάζονται μορφές του αρχαιοελληνικού Γρύπα από ευρήματα και αρχαία νομίσματα που είναι άγνωστα στον σύγχρονο κόσμο μας. Ο Γρύπας ήταν ένα από τα ονομαζόμενα τέρατα ή παράξενα όντα της αρχαίας Ελλάδας. Για τους αρχαίους έλληνες ο συμβολισμός του Γρύπα ήταν σαφής και ξεκάθαρος και για αυτόν τον λόγο κάθε άλλη παράσταση Γρύπα ήταν πλαστογράφηση της πραγματικής εσωτερικής αποκάλυψης που η μορφή και λογική του Γρύπα μετέφερε και σημαίνει την απαγορευμένη πολεμική Γνώση ή την ανδρεία και την μαχητική ικανότητα και τις μαχητικές τέχνες και κλειστά μυστικά αυτών στους πολλούς. Ο Γρύπας έχει ως δράση την σωτήρια των αδυνάτων.

Αχαϊκά τέρατα

Το παραλήρημα ενός αυτοσχέδιου «φυσιοδίφη» γύρω από μύθους και αλήθειες περιοχών της Αχαΐας.

ΒΑΡΑΒΑΣ 2010

Τέσσερις καταδικασμένοι σε θάνατο στο έλεος του τηλεοπτικού κοινού.......

Βενεζουέλα

Δύο μικροαπατεώνες της συμμορίας NIKEL πέφτουν στα χέρια της αστυνομίας για να ανακαλύψουν ότι πίσω από αυτήν βρίσκεται η αληθινή μαφία

Για ένα χορό

Η μικρή Κατερίνα περιπλανιέται. Βρίσκεται στο «Κλάξον», ένα μικρό live μπαρ στα Εξάρχεια. Συναντά τον Κώστα, -μουσικό- που προσελήφθη όμως για να καθαρίζει το μαγαζί. Εξομολογείται τη σχέση της με τον πολύ μεγαλύτερο της Δημήτρη, που την κακοποιούσε. Φοβάται μήπως την παρακολούθησε. Πίνουν, ξεχνιούνται. Πείθει τον Κώστα να τραγουδήσει. Εκείνος διστακτικός, τελικά χάνεται τραγουδώντας όσο χορεύει μεθυσμένη. Ο Δημήτρης εμφανίζεται. Ίσως τίποτα από όλα αυτά, να μην είναι αλήθεια.

Για μια αγκαλιά

Μια γυναίκα αναζητά μια αγκαλιά ανέφικτη μετά από έρωτα.Μέσα από βία ξεκινά το οδοιπορικό της.Δύο αγόρια συζητούν για το αν τα ψάρια βλέπουν έξω από το νερό.Σε ένα ξεχασμένο μπακάλικο ο Κύριος Χμμ περιμένει, χαμένος την αγκαλιά.ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ

Για το φούρνο

Ο Κώστας μιλάει με την Αννα στο τηλέφωνο, του λέει ότι τον αφήνει.

ΓΡΑΜΜΑ EXPRESS

΄Ενα γράμμα ταξιδεύει από Θεσ/νίκη Αθήνα και συναντάει τον κόσμο όλο. Αν είχε μιλιά, τι θάλεγε;

Δε μας αφορά

Τι θα συμβεί όταν η πραγματικότητα σκίσει το δίχτυ ασφαλείας και εισβάλλει στη ζωή δύο φίλων; Πόση «αλήθεια» μπορεί να αντέξει ένας έφηβος; Πως αντιδρά όταν αντιλαμβάνεται ότι ο κολλητός του βιώνει μια κατάσταση που αγνοούσε; Θα βλέπει πλέον τους κάδους με άλλο μάτι; Το τέλος παρά την προφανή συγκατάβαση, παραμένει ανοιχτό.

ΔΙΔΥΜΟΙ

Δύο πλανήτες μάχονται ο ένας τον άλλο χωρίς συγκεκριμένο λόγο...

Δρομέας

Ένας επαγγελματίας κλέφτης έχει μόλις τελειώσει μια δουλειά. Το σχέδιο διαφυγής του είναι καλά οργανωμένο, και έτσι καταφέρνει να εξαφανιστεί πολύ εύκολα και γρήγορα. Το τελευταίο πράγμα που θέλει είναι να τραβήξει την προσοχή, αλλά τελικά αυτό ακριβώς συμβαίνει.

ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΕΡΩΤΕΣ

Ένα ζευγάρι δουλεύει με, εντελώς, διαφορετικό ωράριο. Το άχγος και η αγωνία να κρατήσουν την σχέση τους ζωντανή...

Εεε..ρε κάτι γλέντια που θα κάνουμε απόψε!

Περιπλάνηση,αλλαγή,αγωνία,έκπληξη, διαμαρτυρία, αντίσταση, εξοικείωση, συνάντηση και τελικά το ερώτημα. Αυτό είναι συμβολικά το ταξίδι, η διαδρομή που κάνει η αγγελική με το ποδήλατο της μέσα στην πόλη της. Η Αγγελική είναι μια νέα γυναίκα ,(σύμβολο της νεότητας, του μέλλοντος και του ερώτα) που με το ποδήλατο της (σύμβολο του εναλλακτικού και του οικολογικού. σύγχρονο αλλά και παλιό) περιπλανιέται μέσα στην σύγχρονη Αθήνα, ψάχνοντας και αναζητώντας τον εαυτό της μέσα σε μια μοναχική πορεία αλλά και σε σχέση με το σύνολο (κοινωνικό) μέσα στο όποιο ζει.Είναι δηλαδή η αναζήτηση μιας προσωπικής ταυτότητας του εσωτερικού εαυτού που συναντά την αναζήτηση μιας κοινωνικής ταυτότητας. It is the quest for her inner-self identity and also the pursuit of a social one.Wandering, change, agony, surprise, protest, resistance, familiarization, meeting and finally the question. This is in a symbolic way the journey, the itinerary which Angeliki follows with her bicycle in her hometown. Angeliki is a young woman (a symbol of youth, future and love) who wanders in Athens on her bike (a symbol of the ‘alternative’ lifestyle, environmentally friendly, modern and yet traditional), looking for herself along a solitary path, connected nonetheless to the society in which she lives.

Εικόνες αρχαίων Ελληνίδων

Μία σύντομη εικονική παρουσίαση των όψεων των προσώπων και των στοιχείων φυσιογνωμίας των γυναικών στην αρχαία Ελλάδα, μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα, που μας δίνουν το στίγμα της χαρακτηριστικής ανθρωπολογικής μορφολογικής διάπλασης μέσα στην οποία δημιουργήθηκε η φιλοσοφική δυναμική διαχρονική δομή του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Εικόνες αρχαίων Ελλήνων

Μία σύντομη εικονική παρουσίαση των όψεων των προσώπων και των στοιχείων φυσιογνωμίας, μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα, που μας δίνουν το στίγμα της χαρακτηριστικής ανθρωπολογικής μορφολογικής διάπλασης μέσα στην οποία δημιουργήθηκε η φιλοσοφική δυναμική διαχρονική δομή του αρχαίου ελληνικού κόσμου.

Εικόνες Μεγάλου Αλεξάνδρου

Μία σύντομη εικονική παρουσίαση της όψης του προσώπου και των στοιχείων φυσιογνωμίας του Μεγαλέξανδρου, μέσα από τα αρχαιολογικά ευρήματα, που μας δίνουν το στίγμα της χαρακτηριστικής ανθρωπολογικής μορφολογικής διάπλασης μέσα στην οποία δημιουργήθηκε η φιλοσοφική δυναμική διαχρονική δομή του αρχαίου ελληνικού κόσμου της εποχής του. Το έργο αυτό έχει βραβευθεί από πολλούς φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς για το θέμα αυτό και έχει εκδοθεί ως βιβλίο από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, ΓΕΣ, ΥΕΝ, ΑΕΑ κ.λπ. ενώ είναι με την αιγίδα πολλών φορέων. Στο έργο περιέχεται μία συλλογή στοιχείων (από βιβλία, παπύρους, όστρακα, επιγραφές, επιγράμματα κ.λπ. ιστορικού υλικού) σχετικά με τα Τεχνικά και Οικονομικά στοιχεία (Οικονομοτεχνικά δεδομένα) της εκστρατείας του Μεγαλέξανδρου. Το έργο έχει πάρει τις καλύτερες κριτικές από διαφόρους Πανεπιστημιακούς φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού, ενώ το σύνολο του πολιτικού κόσμου, έχει ήδη καταθέσει την ομόψυχη συμπαράσταση στην «μοναδική σε παγκόσμιο επίπεδο αυτή έρευνα η οποία καλύπτει ένα μεγάλο κενό στην ελληνική και παγκόσμια βιβλιογραφία».

Έλα να σου πω

Ο Γιάννης και η Σοφία είναι παντρεμένοι εδώ και 20 χρόνια. Η ζωή τους κυλά ήρεμα, ώσπου συμβαίνει κάτι που ταράζει τα νερά... Μπορείτε να ακούσετε την ραδιοφωνική μας εκπομπή "Μικρή Μικρή μου αγάπη" στην οποία είναι καλεσμένη η Κατερίνα Φιλιώτου και μας μιλάει για την ταινία της "Ελα να σου πω". Ακολουθήστε στο Μενού: "Η μικρού μήκους ταινία" και στο υπομενού "Ραδιοφωνικές εκπομπές". Εκπομπή Νο 1 http://www.shortfilm.gr/broadcasts.asp

Ελένη

Μια γυναικα μαθαινει για την κατα- γωγη της και αναζητα τις ριζες της.

Εμπόδια...

Ο αγώνας μιας νεαρής αθλήτριας, όταν η προσπάθεια δεν φέρνει απαραίτητα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ένας κύκλος

Μια καταρακτώδη βροχή εκατοντάδες γεννήσεις.Ένα ζουζούνι διανύει τη πολυτάραχη ζωή του.Προσπαθεί να επιβιώσει.Στο τέλος όλα επανέρχονται αργά.

Επιστροφή σε καλύτερο κόσμο

Ο ήρωας έρχεται στην Αθήνα με σκοπό να βρει εκδότες που θα ενδιαφερθούν για τα γραπτά του. Όμως συναντά κλειστές πόρτες, ενώ και τα χρήματά του τελειώνουν. Τελικά ένα γράμμα της αδελφής του, τον πείθει να παρατήσει το όνειρό του και να επιστρέψει πίσω.

επόμενη στάση

Ο Άνι, ένας 18χρονος Αλβανικής καταγωγής ζει και εργάζεται στην Θεσσαλονίκη.Μια μέρα, επιστρέφοντας από την δουλειά του θα βρει μια γυναικεία τσάντα. Η ανακάλυψη μέσα της ενός μικρού 'θησαυρού' θα τον φέρει μπροστά στο γνωστό δίλημμα, από το οποίο θα προσπαθήσει να βγεί μέσα από ένα τηλεφώνημα...

Έρωτας και αρχαιοελληνικές ερωτικές στάσεις

Εικονική παρουσίαση του αρχαιοελληνικού θεού Έρωτα και των αρχαιοελληνικών ερωτικών στάσεων επαφής των ανθρώπων κατά την αναζήτηση της απόλυτης Αγάπης μέσω της θεάς Αφροδίτης μέσα από αρχαιολογικά ευρήματα διαφόρων εποχών.

Ευθυμία

Δημιουργός και θέμα μπλέκονται μεταξύ τους και καταλήγουν στη δημιουργία του "Ευθυμία". Η ίδια λοιπόν "Ευθυμία" αναπολεί και αναλαμβάνει να μας αφηγηθεί την ιστορία της.

Ζαλόρα

Ένας άντρας και μια κοπέλα συναντιούνται κατ' εξακολούθηση σε ξενοδοχείο. Ώσπου μια μέρα η κοπέλα δεν παει στο συνηθισμένο ραντεβού και στη θέση της στέλνει ένα γράμμα...

Η Bibby Bo σε κλουβί

Η Κατερίνα καταρρέει συναισθηματικά όταν η φίλη της Αννα επίλεγει ως επόμενο ερωτικό της σύντροφο τον κοινό τους φίλο Κώστα.

Η αγάπη διδάσκεται

Η Ιλάειρα έχει τον γάτο της, τον Τζούνιορ. Της κάνουν δώρο ένα ποντίκι. Ο γάτος πρέπει να μάθει πως η αγάπη μοιράζεται και να μη φάει το ποντίκι. Το πείραμα γίνεται μπροστά στην κάμερα!

Η γραφή στην Ευρώπη

Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ότι υπάρχουν περιφερειακές ζώνες όπου υπάρχουν καταγραφές αρχαίων γραφών που θα μπορούμε να τις ορίσουμε στις παρακάτω ομάδες γραφών: • Η ζώνη (region) των γραφών περιοχής της αρχαίας Ελλάδας (Πρώιμα και μεταγενέστερα ελληνικά, Γραμμικές γραφές, Κυπρομινωϊκές γραφές, συμβολογράμματα, συλλαβητάρια, ιδεογράμματα, Ιερογλυφικά, Λυκιακά κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών περιοχής Ιταλίας (Βενετικό [Venetic], Οσκικό [Oscan], Ομβρικό, Ετρουσκικό [Etruscan], Λατινικό [Latin] κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών περιοχής δυτικής Ευρώπης (Ιβηρικές γραφές [Iberian Scripts] κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών περιοχής ανατολικής Ευρώπης (Cyrillic, Glagolitic κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών περιοχής Ιρλανδίας, Σκωτίας, Ουαλίας (Ogham κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών ρουνάρ σε ολόκληρη την Ευρώπη (Runar, Runic, Norwegian runes, Swedish runes, Danish runes, Greenlandic runes, Germanic runes, Anglo-Saxon runes, Elder Futhark, Eastern Viking Runes, Gothic κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γραφών των Εβραιών της Ευρώπης (Yiddish Hebrew κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των κέλτικων γραφών (Celtic, Welsh, Irish Gaelic, Scottish Gaelic, Cornish, Gaulish, Cumbrian, Manx, Pictish, Galatian κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των γερμανικών γραφών (Old Norse, Saxon, Dutch, German, Frisian, Flemish, Afrikaans, Faroese, Gothic, Frankish, Lombardo, Visigoth, Vandal κ.λπ.). • Η ζώνη (region) των Σλαβικών γραφών (Croatian, Serbian, Bulgarian, Russian, Polish, Kashubian, Sorbian, Czech, Slovak, Slovene, Skopje, Bosnian, Ukrainian, Byelorussian κ.λπ.) • Η ζώνη (region) των Βαλτικών γραφών (Estonian, Finnish, Lithuanian, Latvian, Prussian κ.λπ.) • Η ζώνη (region) των Ανατολικών γραφών (Hittite, Λυδικά, Λυκικά, Λυδικά, Palaic κ.λπ.) • Η ζώνη (region) των Θρακικών γραφών (Δακιακά, ή Δακίας-Μυσίας), Θρακικά, Φρυγικά κ.λπ.) Μερικές από τις αρχαίες γραφές (ancient scripts) που έχουν εντοπιστεί σε αρχαιολογικά ευρήματα σε όλο τον ευρωπαϊκό χώρο είναι οι εξής: • Βραχογραφήματα (Pictographic scripts, artefacts) • Ιδεογράμματα (Ideographic scripts) • Ιερογλυφικά (Hieroglyphics) και Δίσκος της Φαιστού (Phaistos Disc) • Γραμμική Γραφή Α (Linear A) • Γραμμική Γραφή Β (Linear B) • Γραφή Βενετών (Venetic) • Γραφή Ελληνική (Greek) • Κυπριακή γραφή (Cypriot) • Γραφή Όσκαν (Oscan) • Γραφή Ετρούσκων (Etruscan) • Γραφή Ρουνάρ (Futhark) • Γραφή Ογκάμ (Ogham) • Γραφή Γκόθικ (Gothic) • Γραφή Ιβήρων (Iberian Scripts) • Λατινική γραφή (Latin) • Κυριλλική γραφή (Cyrillic) • Γραφή Γκλαγκολίτικ (Glagolitic) • κ.λπ. (διάφορες άλλες αρχαίες γραφές)

Η διαδρομή

Ο ήρωας της ταινίας επισκέπτεται μια ψυχίατρο στην προσπάθειά του να αντιμετωπίσει τα δυσάρεστα συαισθήματα τα οποία του προκαλεί η διαβίωση στην πόλη. Κατά τη διάρκεια των συνεδρίων και, ενώ η διάγνωση αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση, ο ήρωας ανακαλύπτει, σαν από θαύμα, κάτι που πιστεύει ότι θα τον βοηθήσει στο πρόβλημά του. Παρά τις επιφυλάξεις της ψυχιάτρου, είναι αποφασισμένος να φτάσει μέχρι το τέλος...

Η διαδρομή μιας εμμονής

Αυτό το βίντεο είναι μια τελετή πάνω στα έντονα συναισθήματα, τη βία και την απελπισία που γεννιούνται μέσα από την ερωτική εμμονή. This video is a ceremony - a ritual cleansing of the intense feelings, the violence and the despair, which are born out of erotic obsession.

Η Επιστροφή

Η πορεια ενος δραστη αναζητωντας την εξιλεωση του.

Η Καλύτερη Εμπειρία της Ζωής μου

Τρεις νέοι θα γνωρίσουν διαδοχικά έναν μυστηριώδη άντρα που γράφει συνθήματα στους τοίχους, με σκοπό «να ξυπνήσουν το μυαλό των ανθρώπων της πόλης». Εκείνος παρασύρει τους τρεις νέους στο χώρο του για να κλέψει τις εμπειρίες τους. Απ’ αυτή την επεισοδιακή τους συνάντηση θα εκτιμήσουν την αξία της συντροφικότητας.

Η ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ

Η Μαρίνα, μια νεαρή κοπέλλα, ξυπνάει μόνη της στο άδειο διαμέρισμα. Τώρα πρέπει να αντιμετωπίσει τις μνήμες του τραγικού γεγονότος απ’ το παρελθόν και να κάνει γεναία βήματα για το μέλλον.

Η ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ

Την ημέρα των ψυχών ένας άνδρας βλέπει στη σάλα του σπιτιού του τη νεκρή μητέρα του. Η ψυχή της μητέρας του όμως εμφανίζεται και στην εξώπορτα του σπιτιού και ζητάει να μπει μέσα στο σπίτι. Ο άνδρας μπερδεμένος και φοβισμένος αποφασίζει να μην ανοίξει στη μητέρα του την πόρτα. Το κουδούνι χτυπά επίμονα και όταν ανοίγει ξανά την πόρτα βλέπει την ανιψιά του.

Η ΝΥΧΤΑ ΤΟΥ ΠΤΩΜΑΤΟΣ

Μια παρέα τεσσάρων φίλων αποφάσισαν να δουν όσες ταινίες με ζόμπι μπορούσαν. Ένα ατύχημα και μια παρεξήγηση μετά από τόσες ταινίες τους φέρνει στην πιο κωμικοτραγική κατάσταση και όσα είδαν στις ταινίες νομίζουν ότι συμβαίνουν μπροστά τους.