Περιλήψεις όλων των ταινιών με αλφαβητική σειρά

......για να βρείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να δείτε!

Μεταξύ διαφημίσεων

Το μυαλό λειτουργεί και τα όνειρα διαρκούν όσο παίζει η TV διαφημίσεις. Η Έφη θα μπορούσε να κάνει τόσα πράγματα στη ζωή της, αλλά…

Μετρό (Η θέση)

Μια νοητική μετάβαση του ήρωα από τον πραγματικό χρόνο σε φανταστικό, λόγω της κούρασης, και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει από αυτή.

Μην ακούς τη βροχή

Όσοι αγαπάνε δεν πεθαίνουν ποτέ; Μια μικρού μήκους ταινία για μια γυναίκα, τον εραστή της και τον άντρα της. Κατάφεραν να εγκαθιδρύσουν την κόλαση στο σπίτι τους και είναι πιο υγρή από ποτέ… Ένα νέο-ρομάντζο, φόρος τομής στο «Les diaboliques» στον Henri – Georges Clouzeot.

μία ευθεία γραμμή

Το video αφορά στη σύνδεση της λειτουργίας της μνήμης με λειτουργίες του χώρου. Χαράσσεται μία «πορεία λόγου» -μία ευθεία γραμμή- στο χάρτη, που περιλαμβάνει έξι μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις και μεταφέρεται στη μνήμη μέσα από την αλληλουχία έξι χώρων που βρίσκονται στο δημόσιο χώρο της πολυκατοικίας.

μια ευκαιρία ακόμα

ένας μεσήλικας κινηματογραφιστής μετά απο συναπτές αποτυχίες , επιχειρεί την απέλπιδα προσπάθεια εξιδανικέυοντας τον εαυτό του, θα πετύχει ή όχι ?

ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΑΝ ΑΛΛΗ

Σε μια τράπεζα ο χρόνος περνάει βασανιστικά αργά για τους υπαλλήλους. Ξαφνικά, η ταμίας αρχίζει ντραγουδάει..και παρασέρνει και τους υπόλοιπους.... Μόνο όταν ονειρεύεσαι ζεις πραγματικά.

ΜΝΗΜΕΣ

Η μητέρα, ο γιός της, ένας άρρηκτος δεσμός. ΄Οταν ο χρόνος σταματήσει, θα κυριαρχήσει το σκοτάδι.... σκληρή μοναξιά και προσμονή........

ΜΟΝΑΔΑ

Σε μια φανταστική μελλοντική εποχή, όπου οι υπολογιστές έχουν αντικαταστήσει κάθε ανθρώπινη επαφή, δύο άνθρωποι προσπαθούν να βγουν από την υποχρεωτική απομόνωση.

Μονόλογος μιας νεκρής Γυναίκας

What can a man thing sometime before he faces death? His life in fast forward! How satisfied he is with it and his last confession for everything he has done. At that point of his life we are going to find our hero. His death seems unfair and everybody is frightened. But our hero isn’t. Why? Because he knows that at his limited time he was happy, sad, angry but most of all he was human! Τι σκέφτεται ένας άνθρωπος λίγο πριν πεθάνει ; Τη ζωή του μάλλον σε Fast Forward . Το πόσο ικανοποιημένος είναι από αυτή και την τελευταία του απολογία για όσα έχει κάνει . Εκεί , λίγο πριν το θάνατο βρίσκεται και ο ήρωας μας. Ένας θάνατος που φαίνεται άδικος και φοβίζει τους πάντες .Όχι όμως και αυτόν. Γιατί; Γιατί ξέρει ότι στο χρόνο που του αναλογούσε πρόλαβε να νιώσει ευτυχισμένος, λυπημένος, θυμωμένος , ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

ΜΟΡΦΕΑΣ

ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ.ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ.....

Μουσική δωματίου

περιληψη ταινιας σε μια μικρη πολη ενας νεαρος τεμπελης περνα ολη την ωρα του στην τηλεοραση. επιρεασμενος απο την ταινια που βλεπει και την ζωη του πατερα του προσπαθει να παιξει βιολι για πρωτη φορα, αλλα....

Νοσταλγός του ROCK&ROLL

Το γνωστό τραγούδι του Γ. Γιοκαρίνη ώς σκοπτικό και κάπως πικρό σχόλιο στην προσπάθεια μιάς γενιάς, στην Ελλάδα του 1980, να κατανοήσει και να ζήσει με καθυστέρηση 30 χρόνων το Αμερικάνικο όνειρο του 50

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ

Τα μοναχικά παιδάκια πολύ συχνά εφευρίσκουν φανταστικούς φίλους για παιχνίδι.

Ο Επισκέπτης

Εφιάλτης και πραγματικότητα μπλέκονται στο μυαλό ενός συγγραφέα που πρoσπαθεί να τελειώσει το έργο του καθώς καταλαβαίνει πως το τέλος του πλησιάζει.

Ο ΕΡΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΟΣ

Ξυπνώντας από ένα βαθύ μεθύσι ο Ορβέρτος ανακαλύπτει ότι ολόκληρη η πόλη έχει καλυφθεί με πυκνή λευκή ομίχλη. Καθώς η όραση είναι πλέον μια αίσθηση περιττή, λιγότερο χρήσιμη ακόμη και από την ενόραση των μέντιουμ, πολλά έχουν αλλάξει στην καθημερινότητα της πόλης. Πόσο όμως θα κρατήσει αυτό το πνεύμα ελευθερότητας; τι θα γίνει όταν υποχωρήσει η ομίχλη;

Ο θάλαμος του πόνου

Μια κοπέλα περνάει δύσκολη εγκυμοσύνη και τελικά θα σταθεί άτυχη στη χαρά της μητρότητας.

Ο Μολυβένιος Στρατιώτης

Το δραματικό παραμύθι του μολυβένιου στρατιώτη και της αγάπης του για την όμορφη μπαλαρίνα. Η οδύσσειά του για να ξαναγυρίσει κοντάτης και οι δραματικές αποφάσεις για το τέλος.

Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ, Ο ΛΕΝΙΝ ΚΑΙ Ο ΦΡΕΝΤΥ

Στη δεκαετία του ’80, ένα 9χρονο κορίτσι, χάνει την επαφή με τον αριστερό, εργασιομανή πατέρα της. Η παρουσία μιας προτομής του Λένιν στο γραφείο του τη βάζει σε υποψίες. Όταν ο Αμερικάνος μανιακός δολοφόνος, Φρέντυ Κρούγκερ, μπαίνει στη ζωή της, η μικρή ξέρει πως πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια της.

Ο ΝΑΥΑΓΟΣ

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΝ ΠΛΕΝΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ . ΟΜΩΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΑΥΑΓΙΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ ΤΟΥ

Ο Παίκτης

Ο ήρωας, επηρεασμένος από το βιβλίο του Ντοστογέφσκη "ο Παίκτης", περνά τη μέρα του ακούγοντας στο ράδιο προγνωστικά και παίζοντας στοιχήματα στα πρακτορεία, ελπίζοντας να βγάλει εύκολα λεφτά. Όμως το πραγματικό νόημα του βιβλίου δεν είναι αυτό που νομίζει...

Ο περαστικός

Μια ηλικιωμένη και απομονωμένη γυναίκα δέχεται έναν αναπάντεχοεπισκέπτη κατά τη διάρκεια μιας καταγίδας. Μετά από πολλά χρόνια απομόνωσης, ανοίγει την πόρτα της στον άγνωστο. Τελικά η γυναίκα ανακαλύπτει οτι εκτός απο την μοναξιά τους, μοιράζονται πολλά ακόμη...

Ο σκηνοθέτης που δακρύζει.

Ο "Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι μια φιγούρα οικεία σε όλους. Είναι ίσως το πρότυπο του δημιουργού. Ο " Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι αυτός που προσπαθεί να συλλάβει το άπιαστο. Με βαρύ φορτίο τις ενοχές του , οραματίζεται το καινούργιο και το αναζητά παντού. Ο " Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι ο ποιητής, ο άνθρωπος που αγωνίζεται έναν Α-ΝΟΗΤΟ αγώνα.

Ο σκορπιός και ο βάτραχος

Ο σκορπιός κι ο βάτραχος, δύο άντρες, επιβιώνουν μετά από τη μάχη τους μέσα στο ποτάμι. Πληγωμένοι και οι δύο, έχοντας πάρει διαφορετικούς δρόμους συναντώνται πάνω σε μια γέφυρα.

Ο Σπόρος

Σε μια καυτή εφιαλτική Αθήνα του μέλλοντος, η Νάλα, ντίλερ λαχανικών, εντοπίζεται από την αστυνομία και καταδικάζεται σε 5 χρόνια “επανένταξη”. Σε έναν κόσμο που η καλλιέργεια όλων των φυτών είναι παράνομη, όπου μόνο οι πλούσιοι έχουν την πρόσβαση σε "αληθινό φαγητό" ξετυλίγεται η ιστορία της μοναχικής αυτής “επαναστάτριας”.

Ο τελευταίος επιζών

Μετά την καταστροφή του κόσμου, ένας επιζών βγαίνει από το καταφύγιό του ψάχνοντας κι άλλους επιζήσαντες.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΦΑΚΙΡΗΣ

Ο Αλή Καζάν είναι ο τελευταίος αυθεντικός φακίρης που έχει μείνει σε μας, σε αυτούς τους καιρούς της κοροϊδίας και απατεωνιάς.

ΟΔΟΜΑΧΙΑ

Ο Χάρης ένας πωλητής εταιρίας βρίσκεται με το αυτοκίνητό του στον δρόμο της επιστροφής από επαρχιακή πόλη προς την Αθήνα . Μια παράκαμψη στην εθνική οδό τον βγάζει εκτός πορείας και χάνεται σε έρημους επαρχιακούς δρόμους . Από την Αθήνα η γυναίκα του , κόρη του , οι φίλοι του και το αφεντικό τον βομβαρδίζουν με τηλεφωνήματα αφού όλοι θέλουν κάτι από αυτόν . Η ώρα περνάει και ο Χάρης δεν μπορεί να βρει τον δρόμο της επιστροφής . Η κατάσταση δεν αργεί εκτός ελένχου

Οι άντρες δεν κλαίνε

Η απρόσμενη επίσκεψη ενός ταλαιπωρημένου, άστεγου και άρρωστου νεαρού, στο σπίτι ένος τραπεζικού στελέχους, αναβιώνει το παρελθόν και ανατρέπει με τραγικό τρόπο την ήρεμη και τακτοποιημένη ζωή του.

Οι άπειροι

Δύο άπειροι ληστές νομίζουν ότι έχουν κάνει την τύχη τους όταν καταφέρνουν να μπούν σε ένα σπίτι στο οποίο πιστεύουν ότι θα πιάσουν την καλή. Όμως τα πράγματα θα αλλάξουν πορεία όταν θα τους κάνει τσακωτούς η οικονόμος του σπιτιού, κι αυτό είναι μόνο η αρχή...

Οι γάμοι του Σίβα

Ενα ντοκυμαντέρ με θέμα το Μάχα Σιβαράτρι, τις γιορτές των γάμων του θεού Σίβα με την Παρβάτι που γίνονται κάθε χρόνο το μήνα Τσαιτρ (Φεβρουάριο –Μάρτη). Αυτή η γιορτή της γονιμότητας ειναι το γεγονός της χρονιάς στο Μπενάρες, την ιερή πόλη του Σίβα, του Καταστροφέα. Χιλιάδες ασκητές απ όλη την Ινδία και μεταξύ τους οι γυμνοί νάγκας καθώς κι εκατοντάδες χιλιάδες λαού μαζεύονται για να προσκυνήσουν το μυθικό φωτεινό φαλλό του θεού στο Χρυσό Ναό προσφέροντας νερό από το Γάγγη και λουλούδια.. Μουσικές, χοροί, μεθύσι με μπάνγκ, παρελάσεις αρμάτων πού αναπαριστούν το γαμπρό θεό και τη συνοδεία του συμπληρώνουν το ιερό ξεφάντωμα της μεγάλης σκοτεινής νύχτας του Σίβα.

Οι καιροί αλλάζουν

Μια νοσταλγική σύγκριση των περασμένων δεκαετιών με το σήμερα, σημαδεύοντας τις δυο αισθήσεις την ακοή και την όραση. Αυτές τις δυο που αρχικά είναι το μέσο που οδηγεί στην επαπειλούμενη «εικονική πραγματικότητα».Βασικός πρωταγωνιστής η τηλεόραση, πρώτος ρόλος η μοναξιά. Από μόνη της απόδειξη το γεγονός ότι αυτή η ταινία δημιουργήθηκε με μόνο ένα «τελικό μέσο» τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, και από μόνο έναν άνθρωπο. Η τηλεόραση είναι «ο δαίμονας» που σου δίνει την δυνατότητα να ζεις τη ζωή σου μέσα από την εικόνα της ζωής των άλλων. Πραγματοποιεί αυτή κυρίως για σένα όσα η ίδια τελικά δεν σε αφήνει να ζήσεις αφού επιχειρεί να σε καθηλώσει μπροστά της ολόκληρο το εικοσιτετράωρο. Δεν χρειάζεσαι πια την «έξοδο» και αν το κλουβί σου είναι καλά μονωμένο μπορείς να ακούς –μουσική-και να βλέπεις –μέσα από ταινίες- ότι αυτές θέλουν. Η φύση δεν έχει πια ήχους για σένα, το φως της ημέρας δεν σε φτάνει.

Οι τρελές αγελάδες

Πέρασαν από την Ελλάδα και άφησαν το στίγμα τους και... έδωσαν μία ξεχωριστή νότα στην "μαύρη Αθήνα" και παραδομένες αυτή τη φορά στά χέρια των Ελλήνων έδωσαν χρώμα, ίδιο με αυτό που χάρησαν καιστην γεννέτειρα τους την "γκρίζα Ζυρίχη". Θα σάς θυμόμαστε για πάντα!!!

Όλα καλά!

H Πόπη ισχυρίζεται στο τηλέφωνο ότι όλα πάνε καλά. Εικόνες από το σπίτι της και το πρόσωπό της αποδεικνύουν ότι τίποτε δεν είναι εντάξει στη ζωή της.

ΟΝΕΙΡΟ ΛΩΤΙΑΣ

Μια λωτιά στην αυλή... Το όνειρο ενός παιδιού... Το κάλεσμα του θανάτου

ΟΣΙΚΙ

Ο Πέτρος λίγο πριν φύγει το ανθρωπόμορφο ψάρι ΟΣΙΚΙ… Ο Φελιζόλ, 15 χρονών, μουσική ιδιοφυία….

Παγκράτιον

Στην αρχαία Ελλάδα, τρία ήταν τα βασικά μαχητικά (βαρέα) αθλήματα: η πυγμή, η πάλη και το Παγκράτιον που και τα τρία μαζί δημιουργούσαν το Πάμμαχον. Στο Πάμμαχον υπήρχαν και άλλα επιμέρους μαχητικά αθλήματα όπως η διελκυστίνδα, η αλίνδηση, το σώμα (σούμο) κ.λπ. Το πιο θεαματικό από τα μαχητικά αγωνίσματα ήταν το ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ και το ΠΑΜΜΑΧΟΝ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ (Pankration, pancrace, pankratos, pancrazio, pagration, pangration, pangkration, pancraio, paradosimos, pankration, pancratium, sanda), το οποίο ήταν συνδυασμός της πυγμής και της πάλης. • Πάν = ο θεός Πάν (Pan). • Κράτος = η πολιτεία (state). • Παν + κράτος = με όλη τη δύναμη || πάμμαχα || πανγκράτια. • Παγκρατής = παντοδύναμος || πανίσχυρος || παντοκράτωρ || Πάμμαχος. • Παγκρατιαστής = ο παντοδύναμος || ο πανίσχυρος || ο παντοκράτωρ || ο παμμάχος || ο αθλητής του παγκρατίου αθλήματος. Η αναφορά των Παγκρατιαστών υπάρχει στον Ευθύδημο, μια και ήταν μία παμμερής άσκηση-άθλημα και μία παμμερής δοκιμασία. «Οι παγκρατιασταί, ούτοι γαρ εισίν κομιδή πάμμαχοι» (Ευθύδημος 1). Ιστορικά, πρώτος ο Θησέας ήταν αυτός που συνδύασε την πάλη και την πυγμή για να σκοτώσει το Μινώταυρο με το Πάμμαχον Παγκράτιον. Το Πάμμαχον άθλημα Παγκράτιο εισήχθηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες ως ανεξάρτητο αγώνισμα κατά την 33η Ολυμπιάδα, το έτος 648 π.Χ. Υπήρχε ακόμη και το Παγκράτιο των Παίδων. Όπως και τα υπόλοιπα Πάμμαχα αθλήματα, το Παγκράτιον και το Πάμμαχον Παγκράτιον διακρίνονταν στο άνω ή ορθοστάνδην παγκράτιο ή όρθιο παγκράτιο, στο οποίο οι αντίπαλοι αθλητές αγωνίζονταν στα όρθια, και στο κάτω παγκράτιο, στο οποίο οι αντίπαλοι έπεφταν στο έδαφος και συνέχιζαν τον αγώνα κάτω (ονομαζόταν αλίνδηση και σήμερα κάποιοι το ονομάζουν μάχη υποταγής ή grabbling submission). Οι αθλητές στο Παγκράτιον προπονούνταν συχνότερα με το ορθοστάνδην και λιγότερο με το κάτω παγκράτιο, ενώ κατά τους αθλητικούς αγώνες εφάρμοζαν περισσότερο το κάτω παγκράτιο (αλίνδηση, grabbling submission) που ήταν και περισσότερο αγαπητό, διότι σε αυτό γινόντουσαν οι περισσότερες απαγορεύσεις (εγκατάλειψη αγώνα). Ο Πάμμαχος Παγκρατιαστής έπρεπε να μπορεί να συνδυάζει ταυτόχρονα τα προσόντα και τις ικανότητες των παλαιστών και των πυγμάχων. Στα Σχόλια στον Πλάτωνα διαβάζουμε τον ορισμό «έστι δε τούτο αγών τις εξ ατελούς πάλης και ατελούς πυγμής συγκείμενος» (Πολιτικά 386) και στο Λεξικό Σούδα «Παγκρατιαστής: ταις χερσί και ποσί πυκτομαχούσι» και στον Πλούταρχο «γαρ μέμικται το Παγκράτιον εκ τε πυγμής και πάλης» και στο «οι παγκρατιάζοντες κεκινδυνευμένη προσχρώντες της πάλης» (Φιλόστρατος, Αρραχίων 3). Κατά τον Φιλόστρατο η πάλη, η πυγμή και το παγκράτιο μπήκαν στους αγώνες για πολεμική χρησιμότητα, αφού, κατά το συγγραφέα, στο Μαραθώνα και στις Θερμοπύλες «κλασθέντων αυτοίς ξιφών τε και δοράτων, πολλά ταις χερσί γυμναίς έπραξαν … πάλη και παγκράτιο ως ες το πρόσφορον τω πολέμω εύρηται» (Γυμναστικός 11). Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ταύτα μοι τα πάντα μιμήματα δοκεί και γυμνάσματα των πολεμικών είναι (Ηθικά 639e). Στο Παγκράτιο επιτρέπονταν τα πάντα εκτός από το δάγκωμα και το βγάλσιμο των ματιών «Επεί μέντοι πολλούς των αθλητών εώρα κακομαχούντας και παρά τον νόμο εναγώνιον αντί του παγκρατιάζειν δάκνοντας, ουκ απεικότως, έφη, τους νυν αθλητάς παρομαρτούντες λέοντας καλούσιν» (Λουκιανός, Δημών. 49) και στο «του παγκρατιάζειν έργα πλην του δάκνειν και ορύττειν» (Φιλόστρατος, Αρραχίων 3). Φημισμένοι Πάμμαχοι παγκρατιαστές της αρχαιότητας ήταν ο Λύγδαμις ο Συρακούσιος, ο Θεαγένης της Θάσου, ο Ευκλής, ο Σώστρατος του Σικυώνιου και πλήθος άλλοι.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Δύο άντρες πολύ σοβαρά άρρωστοι, βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο ενός νοσοκομείου, με το πέρασμα του καιρού δημιουργούν μια έντονη φιλία και μοιράζονται αναμνήσεις και σκέψεις ο άντρας που βρίσκεται σε αναγκαστική ακινησία αρχίζει να καταλαβαίνει πως ζει για αυτές τις μοναδικές απογευματινές ώρες, όμως η φοβία του ότι μπορεί ποτε να μην δεί έξω τον αλλάζει και τον κάνει να σκέφτεται τα πράγματα τελείως διαφορετικά αφήνωντας την ζήλεια να τον κυριεύσει.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει μια καθημερινή πράξη στον μικρόκοσμο αλλά και στο μεγαλό κόσμο γύρω μας ?

Παρτίδες με τον Χάρο

Ο Κοσμάς Αποστόλου έχει ότι θα επιθυμούσε ο καθένας απο εμάς,χρήματα,ακριβά αυτοκίνητα,σπίτια,ισχυρές γνωριμίες..όλα μοιάζουν να πηγαίνουν υπέροχα μ΄χερι που δέχεται μια απροσδόκητη επίσκεψη....απο τον Χάρο. Αυτοπροσώπως.

ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ

Η υπόθεση εκτυλίσσεται κάποιες δεκαετίες πριν στην Ελλάδα. Ο ήρωάς μας είναι ο διάσημος και αδίστακτος μεσίτης οικοπέδων στο φεγγάρι ο οποίος ένα βράδυ δέχεται την επίσκεψη ενός μυστηριώδους γέρου. Από τη στιγμή που εμφανίζεται ο γέρος δημιουργούνται παράξενες συνθήκες υπό τις οποίες ο ήρωάς μας βρίσκεται ανάμεσα στην πραγματικότητα και έναν εφιάλτη.

Πέρα από τις "Πόλις"

Πόλις, με ι, αρχαΐζουσα, σύστημα δομημένο με νόμους κανόνες τάξη ηθική, μικρογραφία των σημερινών κρατών που κατά πως φαίνεται μόνο γεωγραφική η εξέλιξη τους, εναρμονισμένη στην αρχέγονη εκείνη συνταγή του βίου & πολιτείας των πολιτών της που στο πέρασμα των αιώνων αφήνει και κάποιους απλά από έξω, περιθώριο.

Περί τεχνικών Μεγάλου Αλεξάνδρου

Το έργο αυτό έχει βραβευθεί από πολλούς φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς για το θέμα αυτό και έχει εκδοθεί ως βιβλίο από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, ΓΕΣ, ΥΕΝ, ΑΕΑ κ.λπ. ενώ είναι με την αιγίδα πολλών φορέων. Στο έργο περιέχεται μία συλλογή στοιχείων (από βιβλία, παπύρους, όστρακα, επιγραφές, επιγράμματα κ.λπ. ιστορικού υλικού) σχετικά με τα Τεχνικά και Οικονομικά στοιχεία (Οικονομοτεχνικά δεδομένα) της εκστρατείας του Μεγαλέξανδρου. Αναλύει την Οικονομική Ιστορία της εποχής εκείνης, καθώς και τα κοινωνικοοικονομικά της δεδομένα. Αναλύεται το στράτευμα, το ναυτικό, τα πλοία (περιλαμβάνει ακόμη και σύγκριση πλοίων Ομήρου, Ησιόδου, Μεγαλεξάνδρου), το μηχανικό, η ναυτιλιακή οικονομία, κ.λπ. διαρθρωτικά στοιχεία. Περιέχει στοιχεία από παπύρους όπως οι συμβάσεις έργου, τα εργολαβικά συμβόλαια, οι νομοθεσίες της Αλεξάνδρειας, οι νόμοι για τις πωλήσεις, οι διατάξεις των στρατιωτών, νομοθεσίες συμβάσεων, διατάγματα χορηγιών κ.λπ. Αναφέρονται επιστημονικά έργα τα οποία έχουν γραφτεί από ερευνητές, μελετητές, ιστορικούς και οικονομοτεχνικούς κατά την εκστρατεία ή μετά από αυτήν. Περιγράφονται τα επαγγέλματα των οικονομολόγων, αρχιτεκτόνων, μηχανικών, περιβαντολλόγων, τεχνικών, τοπογράφων, μεταφραστών, αγρονόμων, χαρτογράφων, γεωτεχνών, καλλιτεχνών, ερμηνευτών, ταχυδρόμων, ξεναγών κ.λπ. Αναλύονται τα δημόσια τεχνικά έργα (μεγάλα και μικρά), τα ελέπολα, τα ευθύτονα, οι κριοί, οι οξυβελείς, οι χελώνες, οι πετροβόλοι, οι βηματιστές, οι σάρισες, οι αναλογίες στις μάχες, το άθλημα παγκράτιο, ή μυστική αστυνομία, οι δημοκρατικοί θεσμοί, οι εφημερίδες, τα πολιτιστικά δρώμενα κ.λπ. Αναφέρονται τα επιστημονικά έργα κατά και μετά την εκστρατεία.

Πηγή Ζωής

Ο Γιώργος είναι ένας συνηθισμένος έφηβος. Η μέρα του όμως δεν θα είναι και τόσο συνηθισμένη. Πράγματα που κάνουμε όλοι μας, αν και ξέρουμε πως επιβαρύνουν το περιβάλλον, θα γίνουν η αιτία να ΄΄επέμβει΄΄ η συνείδηση του Γιώργου. Θα είναι ο λόγος για να αλλάξει τις ΄΄κακές΄΄ συνήθειές του για πάντα.