Περιλήψεις όλων των ταινιών με αλφαβητική σειρά

......για να βρείτε εύκολα ποια σας ενδιαφέρει να δείτε!

Οι καιροί αλλάζουν

Μια νοσταλγική σύγκριση των περασμένων δεκαετιών με το σήμερα, σημαδεύοντας τις δυο αισθήσεις την ακοή και την όραση. Αυτές τις δυο που αρχικά είναι το μέσο που οδηγεί στην επαπειλούμενη «εικονική πραγματικότητα».Βασικός πρωταγωνιστής η τηλεόραση, πρώτος ρόλος η μοναξιά. Από μόνη της απόδειξη το γεγονός ότι αυτή η ταινία δημιουργήθηκε με μόνο ένα «τελικό μέσο» τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, και από μόνο έναν άνθρωπο. Η τηλεόραση είναι «ο δαίμονας» που σου δίνει την δυνατότητα να ζεις τη ζωή σου μέσα από την εικόνα της ζωής των άλλων. Πραγματοποιεί αυτή κυρίως για σένα όσα η ίδια τελικά δεν σε αφήνει να ζήσεις αφού επιχειρεί να σε καθηλώσει μπροστά της ολόκληρο το εικοσιτετράωρο. Δεν χρειάζεσαι πια την «έξοδο» και αν το κλουβί σου είναι καλά μονωμένο μπορείς να ακούς –μουσική-και να βλέπεις –μέσα από ταινίες- ότι αυτές θέλουν. Η φύση δεν έχει πια ήχους για σένα, το φως της ημέρας δεν σε φτάνει.

Οι κόρες του Χάους (The Daughters of Chaos)

Το Ινστιτούτο Κυβέλη και η Tetrafillon Films παρουσιάζουν την ταινία «Οι κόρες του Χάους». Η ταινία γυρίστηκε με έναυσμα τα 100 χρόνια από το ανέβασμα στο θέατρο Κυβέλης του έργου «Η Μέγγενη, της πρώτης πιραντελικής παράστασης εκτός Ιταλίας. Πρόκειται για μια ταινία docufiction μεσαίου μήκους, που αφηγείται με πρωτότυπο και ενίοτε ανατρεπτικό τρόπο την ιστορία της μεγάλης θεατρικής οικογένειας της Κυβέλης και του Μυράτ, και της ιδιαίτερης σχέσης τους με τα έργα του Πιραντέλο, με φόντο την Ελλάδα και την Ευρώπη του πρώτου μισού του 20ου αιώνα.

Οι τρελές αγελάδες

Πέρασαν από την Ελλάδα και άφησαν το στίγμα τους και... έδωσαν μία ξεχωριστή νότα στην "μαύρη Αθήνα" και παραδομένες αυτή τη φορά στά χέρια των Ελλήνων έδωσαν χρώμα, ίδιο με αυτό που χάρησαν καιστην γεννέτειρα τους την "γκρίζα Ζυρίχη". Θα σάς θυμόμαστε για πάντα!!!

Όλα καλά!

H Πόπη ισχυρίζεται στο τηλέφωνο ότι όλα πάνε καλά. Εικόνες από το σπίτι της και το πρόσωπό της αποδεικνύουν ότι τίποτε δεν είναι εντάξει στη ζωή της.

ΟΝΕΙΡΟ ΛΩΤΙΑΣ

Μια λωτιά στην αυλή... Το όνειρο ενός παιδιού... Το κάλεσμα του θανάτου

ΟΣΙΚΙ

Ο Πέτρος λίγο πριν φύγει το ανθρωπόμορφο ψάρι ΟΣΙΚΙ… Ο Φελιζόλ, 15 χρονών, μουσική ιδιοφυία….

Παγκράτιον

Στην αρχαία Ελλάδα, τρία ήταν τα βασικά μαχητικά (βαρέα) αθλήματα: η πυγμή, η πάλη και το Παγκράτιον που και τα τρία μαζί δημιουργούσαν το Πάμμαχον. Στο Πάμμαχον υπήρχαν και άλλα επιμέρους μαχητικά αθλήματα όπως η διελκυστίνδα, η αλίνδηση, το σώμα (σούμο) κ.λπ. Το πιο θεαματικό από τα μαχητικά αγωνίσματα ήταν το ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ και το ΠΑΜΜΑΧΟΝ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΝ (Pankration, pancrace, pankratos, pancrazio, pagration, pangration, pangkration, pancraio, paradosimos, pankration, pancratium, sanda), το οποίο ήταν συνδυασμός της πυγμής και της πάλης. • Πάν = ο θεός Πάν (Pan). • Κράτος = η πολιτεία (state). • Παν + κράτος = με όλη τη δύναμη || πάμμαχα || πανγκράτια. • Παγκρατής = παντοδύναμος || πανίσχυρος || παντοκράτωρ || Πάμμαχος. • Παγκρατιαστής = ο παντοδύναμος || ο πανίσχυρος || ο παντοκράτωρ || ο παμμάχος || ο αθλητής του παγκρατίου αθλήματος. Η αναφορά των Παγκρατιαστών υπάρχει στον Ευθύδημο, μια και ήταν μία παμμερής άσκηση-άθλημα και μία παμμερής δοκιμασία. «Οι παγκρατιασταί, ούτοι γαρ εισίν κομιδή πάμμαχοι» (Ευθύδημος 1). Ιστορικά, πρώτος ο Θησέας ήταν αυτός που συνδύασε την πάλη και την πυγμή για να σκοτώσει το Μινώταυρο με το Πάμμαχον Παγκράτιον. Το Πάμμαχον άθλημα Παγκράτιο εισήχθηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες ως ανεξάρτητο αγώνισμα κατά την 33η Ολυμπιάδα, το έτος 648 π.Χ. Υπήρχε ακόμη και το Παγκράτιο των Παίδων. Όπως και τα υπόλοιπα Πάμμαχα αθλήματα, το Παγκράτιον και το Πάμμαχον Παγκράτιον διακρίνονταν στο άνω ή ορθοστάνδην παγκράτιο ή όρθιο παγκράτιο, στο οποίο οι αντίπαλοι αθλητές αγωνίζονταν στα όρθια, και στο κάτω παγκράτιο, στο οποίο οι αντίπαλοι έπεφταν στο έδαφος και συνέχιζαν τον αγώνα κάτω (ονομαζόταν αλίνδηση και σήμερα κάποιοι το ονομάζουν μάχη υποταγής ή grabbling submission). Οι αθλητές στο Παγκράτιον προπονούνταν συχνότερα με το ορθοστάνδην και λιγότερο με το κάτω παγκράτιο, ενώ κατά τους αθλητικούς αγώνες εφάρμοζαν περισσότερο το κάτω παγκράτιο (αλίνδηση, grabbling submission) που ήταν και περισσότερο αγαπητό, διότι σε αυτό γινόντουσαν οι περισσότερες απαγορεύσεις (εγκατάλειψη αγώνα). Ο Πάμμαχος Παγκρατιαστής έπρεπε να μπορεί να συνδυάζει ταυτόχρονα τα προσόντα και τις ικανότητες των παλαιστών και των πυγμάχων. Στα Σχόλια στον Πλάτωνα διαβάζουμε τον ορισμό «έστι δε τούτο αγών τις εξ ατελούς πάλης και ατελούς πυγμής συγκείμενος» (Πολιτικά 386) και στο Λεξικό Σούδα «Παγκρατιαστής: ταις χερσί και ποσί πυκτομαχούσι» και στον Πλούταρχο «γαρ μέμικται το Παγκράτιον εκ τε πυγμής και πάλης» και στο «οι παγκρατιάζοντες κεκινδυνευμένη προσχρώντες της πάλης» (Φιλόστρατος, Αρραχίων 3). Κατά τον Φιλόστρατο η πάλη, η πυγμή και το παγκράτιο μπήκαν στους αγώνες για πολεμική χρησιμότητα, αφού, κατά το συγγραφέα, στο Μαραθώνα και στις Θερμοπύλες «κλασθέντων αυτοίς ξιφών τε και δοράτων, πολλά ταις χερσί γυμναίς έπραξαν … πάλη και παγκράτιο ως ες το πρόσφορον τω πολέμω εύρηται» (Γυμναστικός 11). Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ταύτα μοι τα πάντα μιμήματα δοκεί και γυμνάσματα των πολεμικών είναι (Ηθικά 639e). Στο Παγκράτιο επιτρέπονταν τα πάντα εκτός από το δάγκωμα και το βγάλσιμο των ματιών «Επεί μέντοι πολλούς των αθλητών εώρα κακομαχούντας και παρά τον νόμο εναγώνιον αντί του παγκρατιάζειν δάκνοντας, ουκ απεικότως, έφη, τους νυν αθλητάς παρομαρτούντες λέοντας καλούσιν» (Λουκιανός, Δημών. 49) και στο «του παγκρατιάζειν έργα πλην του δάκνειν και ορύττειν» (Φιλόστρατος, Αρραχίων 3). Φημισμένοι Πάμμαχοι παγκρατιαστές της αρχαιότητας ήταν ο Λύγδαμις ο Συρακούσιος, ο Θεαγένης της Θάσου, ο Ευκλής, ο Σώστρατος του Σικυώνιου και πλήθος άλλοι.

ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Δύο άντρες πολύ σοβαρά άρρωστοι, βρίσκονται στο ίδιο δωμάτιο ενός νοσοκομείου, με το πέρασμα του καιρού δημιουργούν μια έντονη φιλία και μοιράζονται αναμνήσεις και σκέψεις ο άντρας που βρίσκεται σε αναγκαστική ακινησία αρχίζει να καταλαβαίνει πως ζει για αυτές τις μοναδικές απογευματινές ώρες, όμως η φοβία του ότι μπορεί ποτε να μην δεί έξω τον αλλάζει και τον κάνει να σκέφτεται τα πράγματα τελείως διαφορετικά αφήνωντας την ζήλεια να τον κυριεύσει.

ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει μια καθημερινή πράξη στον μικρόκοσμο αλλά και στο μεγαλό κόσμο γύρω μας ?

Παρτίδες με τον Χάρο

Ο Κοσμάς Αποστόλου έχει ότι θα επιθυμούσε ο καθένας απο εμάς,χρήματα,ακριβά αυτοκίνητα,σπίτια,ισχυρές γνωριμίες..όλα μοιάζουν να πηγαίνουν υπέροχα μ΄χερι που δέχεται μια απροσδόκητη επίσκεψη....απο τον Χάρο. Αυτοπροσώπως.

ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ

Η υπόθεση εκτυλίσσεται κάποιες δεκαετίες πριν στην Ελλάδα. Ο ήρωάς μας είναι ο διάσημος και αδίστακτος μεσίτης οικοπέδων στο φεγγάρι ο οποίος ένα βράδυ δέχεται την επίσκεψη ενός μυστηριώδους γέρου. Από τη στιγμή που εμφανίζεται ο γέρος δημιουργούνται παράξενες συνθήκες υπό τις οποίες ο ήρωάς μας βρίσκεται ανάμεσα στην πραγματικότητα και έναν εφιάλτη.

Πέρα από τις "Πόλις"

Πόλις, με ι, αρχαΐζουσα, σύστημα δομημένο με νόμους κανόνες τάξη ηθική, μικρογραφία των σημερινών κρατών που κατά πως φαίνεται μόνο γεωγραφική η εξέλιξη τους, εναρμονισμένη στην αρχέγονη εκείνη συνταγή του βίου & πολιτείας των πολιτών της που στο πέρασμα των αιώνων αφήνει και κάποιους απλά από έξω, περιθώριο.

Περί τεχνικών Μεγάλου Αλεξάνδρου

Το έργο αυτό έχει βραβευθεί από πολλούς φορείς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει αποτελέσει σημείο αναφοράς για το θέμα αυτό και έχει εκδοθεί ως βιβλίο από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, ΓΕΣ, ΥΕΝ, ΑΕΑ κ.λπ. ενώ είναι με την αιγίδα πολλών φορέων. Στο έργο περιέχεται μία συλλογή στοιχείων (από βιβλία, παπύρους, όστρακα, επιγραφές, επιγράμματα κ.λπ. ιστορικού υλικού) σχετικά με τα Τεχνικά και Οικονομικά στοιχεία (Οικονομοτεχνικά δεδομένα) της εκστρατείας του Μεγαλέξανδρου. Αναλύει την Οικονομική Ιστορία της εποχής εκείνης, καθώς και τα κοινωνικοοικονομικά της δεδομένα. Αναλύεται το στράτευμα, το ναυτικό, τα πλοία (περιλαμβάνει ακόμη και σύγκριση πλοίων Ομήρου, Ησιόδου, Μεγαλεξάνδρου), το μηχανικό, η ναυτιλιακή οικονομία, κ.λπ. διαρθρωτικά στοιχεία. Περιέχει στοιχεία από παπύρους όπως οι συμβάσεις έργου, τα εργολαβικά συμβόλαια, οι νομοθεσίες της Αλεξάνδρειας, οι νόμοι για τις πωλήσεις, οι διατάξεις των στρατιωτών, νομοθεσίες συμβάσεων, διατάγματα χορηγιών κ.λπ. Αναφέρονται επιστημονικά έργα τα οποία έχουν γραφτεί από ερευνητές, μελετητές, ιστορικούς και οικονομοτεχνικούς κατά την εκστρατεία ή μετά από αυτήν. Περιγράφονται τα επαγγέλματα των οικονομολόγων, αρχιτεκτόνων, μηχανικών, περιβαντολλόγων, τεχνικών, τοπογράφων, μεταφραστών, αγρονόμων, χαρτογράφων, γεωτεχνών, καλλιτεχνών, ερμηνευτών, ταχυδρόμων, ξεναγών κ.λπ. Αναλύονται τα δημόσια τεχνικά έργα (μεγάλα και μικρά), τα ελέπολα, τα ευθύτονα, οι κριοί, οι οξυβελείς, οι χελώνες, οι πετροβόλοι, οι βηματιστές, οι σάρισες, οι αναλογίες στις μάχες, το άθλημα παγκράτιο, ή μυστική αστυνομία, οι δημοκρατικοί θεσμοί, οι εφημερίδες, τα πολιτιστικά δρώμενα κ.λπ. Αναφέρονται τα επιστημονικά έργα κατά και μετά την εκστρατεία.

Πηγή Ζωής

Ο Γιώργος είναι ένας συνηθισμένος έφηβος. Η μέρα του όμως δεν θα είναι και τόσο συνηθισμένη. Πράγματα που κάνουμε όλοι μας, αν και ξέρουμε πως επιβαρύνουν το περιβάλλον, θα γίνουν η αιτία να ΄΄επέμβει΄΄ η συνείδηση του Γιώργου. Θα είναι ο λόγος για να αλλάξει τις ΄΄κακές΄΄ συνήθειές του για πάντα.

ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

Πίσω από τα σύννεφα βρίσκεται πάντα το φως, η ελπίδα, αγάπη… Πολλές φορές η πορεία μας προς το φως περνά μέσα από το σκοτάδι. ΄Ενας νεαρός σε μια απεγνωσμένη περιπλάνηση στους δρόμους θα έρθει αντιμέτωπος με εικόνες και αναμνήσεις που θα τον αναγκάσουν να ψάξει το δικό του φως.

Πίτα καλαμάκι 2

Ένας Αθηναίος επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη για να εκδικηθεί μια παρέα από παοκτσιδες που τον είχαν κυνηγήσει. Πέφτει πάνω τους, και το κυνήγι αρχίζει.

Πού είχαμε μείνει;

Η ιδιαίτερη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα σε ένα οκτάχρονο κορίτσι και τον -πάσχοντα από άνοια- παππού της.

ΠΟΥ ΠΑΜΕ;

Ενας ταξιτζής μεταφέρει τον εαυτό του σαν οποιονδήποτε άλλο πελάτη στους δρόμους της Αθήνας. Η τελική συνδιαλλαγή του θα τον βρει μάλλον κερδισμένο...

Προ του Νόμου

Ο κύριος Κ. προσπαθεί να περάσει την πόρτα που οδηγεί στο νόμο, μπροστά από την οποία στέκεται ένας θηριώδης φρουρός.

Προπατορικό αμάρτημα

Σ' ένα εργοστάσιο δύο εργάτες υπό τον κλοιό ενός ργοστασιάρχη (Θεός) και ενός συνδικαλιστή (Διάβολος) προσπαθούν ν' απελευθεροθούν.

Προς την Ελλάδα

Είναι ένα ταξίδι στο παρελθόν, με βάρκα το παρόν... ένα ρεπορτάζ.....!, στο φεστιβάλ Δράμας έπαιξε στο διαγωνιστικό τμήμα ντοκυμαντέρ... για μένα είναι μυθοπλασία....! ένα ποιητικό ντοκυμαντέρ...........

Προς το Θάνατο

Σκέψεις και ιδέες, αντίστοιξη εικόνας και λόγου... ενός ανθρώπου που ανακαλύπτει την ομορφιά της ύπαρξης... γι'αυτόν παίρνει μεγάλη σημασία η κάθε στιγμή... το κάθε τι που αγγίζει... φθάνοντας στο θάνατο ανακαλύπτει την ίδια την ζωή... ότι δεν πρόσεχε πριν, τώρα δίνει... αγάπη και σημασία...

Πυραμίδα

Η καθημερινότητα μιας ελληνικής οικογένειας καταλήγει σε τραγωδία.

ΡΕΠΕΡΑΖ... (για ένα όνειρο)

Μιά παρέα κάνει ρεπεράζ για την πρώτη τους ταινία μικρού μικρού μήκους. Τα όνειρά όμως για να πραγματοποιηθούν θέλουν πολύ δρόμο

ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΥΠΟ ΤΟ ΣΕΛΗΝΟΦΩΣ

" Η προαιώνια αναζήτηση μιας ανέφικτης ευτυχίας. Οι απατηλές υποσχέσεις για μια καλύτερη ζωή. Το άγνωστο. Ο φόβος. Η αφιλόξενη ερημιά. Μια συνάντηση αναπάντεχη. Ο Έρωτας που καραδοκεί. Σεληνόφως: ο ημιφώτιστος δρόμος προς την αιώνια υποταγή. "

Σάπιο LSD

Ένα ερωτευμένο ζευγάρι... Ένα σκοτεινό σινεμά... Ένα παρελθόν που θα οδηγήσει στη φρίκη...

ΣΕ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ

Στο ασανσέρ ενός ουρανοξύστη εγκλωβίζονται επτά άτομα άγνωστα μεταξύ τους. Η καθημερινή ρουτίνα θα δώσει τη θέση της σε οριακές καταστάσεις με αμφίβολη κατάληξη.

Σε Παρα-καλώ

Μια κοπέλα χάνει τις αισθήσεις της στο κέντρο της Αθήνας. Δε θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τις αντιδράσεις των περαστικών;

Σενάριο

Μια νεαρή σκηνοθέτις προετοιμάζει την ταινία της και βλέπει την δημιουργική της φαντασία να εισβάλει στην πραγματικότητα.

Σκ. 35-40

Στο «Σκ. 35-40» απεικονίζεται ένα ιδιαίτερο ερωτικό τρίγωνο που αποτελείται από τη Λίνα, τον Τόνυ και τη Μόνα και πιο συγκεκριμένα η νοσηρή φαντασίωση που έχουν ότι πυροβολεί διαδοχικά ο ένας τον άλλον.

Στο κέντρο

Ο Κ. ένας ματαιόδοξος νέος έχει απομακρυνθεί από τα ιδεώδη του επιστήμονα πατέρα του και έχει πέσει στα ναρκωτικά. Μια μέρα δέχεται από ένα συνάδελφο του πατέρα του προσφορά απεξάρτησης μέσω ενός επαναστατικού φαρμάκου. Ευεργεσία ή παγίδα;

Στο σκοτάδι

Ο Θάνος, ένας νεαρός άνδρας, ζει με την μητέρα και την αδελφή του, κατά τη διάρκεια της σημερινής οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Άνεργος, μένει απομονωμένος στο σπίτι του, αφιερώνοντας το χρόνο του στο να διαβάζει ποίηση, με την οποία μεταφέρεται σε έναν άλλο κόσμο, πιο όμορφο, φωτεινό και ελεύθερο. Η επιστροφή του όμως από αυτόν τον κόσμο στην πραγματικότητα, θα είναι επώδυνη…

Στο τέλος όλοι θα πεθάνουμε

Ένας άνδρας αποφασίζει να αυτοκτονήσει και αγοράζει ένα πιστόλι από ένα έμπορο όπλων. Αλλά το όπλο δε λειτουργεί και το γεγονός αυτό πυροδοτεί ανεξέλεγκτες καταστάσεις και τραγικά θανάσιμες παρεξηγήσεις... Μια πικρή σάτιρα (που σχεδόν αγγίζει τη μαύρη κωμωδία) γύρω από τον κόσμο των ανθρώπων που-σπρωγμένοι στα άκρα της ζωής από διάφορες καταστάσεις- βυθίζονται σε αυτό που ονομάζεται άδικο τέλος από ματαιοδοξία…

Στοίχημα αγγέλων

Ένας νεαρός έχοντας περάσει το πρωινό του πίνοντας, οδηγεί στο κέντρο της πόλης. Θεωρεί ότι τα παράξενα περιστατικά που του συμβαίνουν είναι παραισθήσεις. Τι του συμβαίνει όμως πραγματικά;

ΣΤΟΝ ΚΗΠΟ

Ένα ζευγάρι κάνει βόλτα στον Εθνικό κήπο. Η γυναίκα είναι έγκυος. Ξαπλώνει, κλείνει τα μάτια και η περιπέτεια αρχίζει. Πως θα γεννήσει? Ο άντρας θα προλάβει να παραστεί στη γέννα? Η ζωή είναι γεμάτη αντιξοότητες και η καθημερινότητα τους θέτει εμπόδια και ανάπαυλα δεν υπάρχει παρά μόνο για λίγο: Στον κήπο….

ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ

Κόφτο! Και τα κατσίκια και τα αρνιά.... και όλα κόφτα... Νάναι καλοκομμένα και τα μούσκουλα σε μικρά κομμάτια...... -΄Εχεις γκόμενο; -΄Εχω! -...Και τις σπάλες.... και τα μπούτια.... και το πως το λένε....το κιλότο..... τις ωμοπλάτες....

Συμπόσιο

Το τραπέζι κάτω από τη χαρουπιά στο σπίτι του Νίκου Κούνδουρου στον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης αποτελεί κάθε βράδυ σημείο αναφοράς των φίλων του. Ένας άμβωνας κατάθεσης των εσώψυχων όλων των “πιστών”, μια ευκαιρία συνάντησης με το “θεό”. Όλα έχουν ένα λόγο που συμβαίνουν στον κόσμο του Νίκου ακόμη και το θρόισμα του απογευματινού θαλασσινού αέρα ανάμεσα στα καλάμια του κήπου… «Συμπόσιο»: Στιγμές από τα τελευταία πέντε χρόνια της ζωής του Νίκου Κούνδουρου Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ - 20-2-2018

ΣΥΝΕΒΗ

3 φιλοι δινουν ραντεβου σε γνωστο τουs σημειο για να επισκεφτουνε μια φιλη τουs.μονο που εκει το ονειρο μπερδευεται με την πραγματικοτητα..

ΤΑ ΛΙΛΑ ΜΑΝΤΗΛΙΑ

Ο Χάρης είναι ένας άντρας ο οποίος ακροβατεί πάνω στα δυσδιάκριτα όρια ζωής και τέχνης. Συνθέτει, με συμβολισμούς και συνειρμούς, το ονειρικό του σύμπαν, όπως αυτό αναμετράται με την καθημερινότητα του. Μέχρι και την τελευταία στιγμή τα διλήμματα τον στοιχειώνουν και δεν θα μπορέσει να ξεφύγει από τον εαυτό του. Οι εμμονές του θα συνεχίσουν να τον κυριεύουν σαν τα μαντήλια... Μια πολύ όμορφη ταινία, και η μοναδική μικρού μήκους για την οποία έγραψε μουσική ο αείμνηστος Λαυρέντης Μαχαιρίτσας. Στην ταινία ακούγεται το τραγούδι «Οι Δείκτες» (στίχοι: Κέλλυ Σταμουλάκη), που ερμήνευσε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας με τον Βασίλη Λέκκα και μπήκε στο δίσκο «Ήρωες Με Καρμπόν». * Φεστιβάλ Δράμας-βραβείο εύφημης μνείας από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου * Διεθνές Φεστιβάλ Πάτρας-βραβείο ποιητικότητας * Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου-βραβείο Ενδυματολογίας

Τα μωρά τα φέρνει ένα πουλί

Τρία κορίτσια ηλικίας 8 ετών περίπου, ενώ παίζουν στο παιδικό δωμάτιο ενός κορίτσιου, αρχίζουν να συζητούν για το πώς γίνονται τα μωρά, για να καταλήξουν ότι με τον έναν ή τον άλλο τρόπο τα μωρά τα φέρνει ένα πουλί...

Τα παιδιά είναι ζωή

Ο Λεόν χρεωστάει ένα σημαντικό ποσό στον Αρχηγό του υποκόσμου! Η διορία πλησιάζει στο τέλος της και πρέπει να δράσει άμεσα για να του το επιστρέψει . Ο Λεόν θα κάνει τα πάντα για να τα καταφέρει αλλά καμιά φορά η τύχη δεν είναι σύμμαχος των τολμηρών.

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

Σπονδυλωτό ντοκιμαντέρ που κάθε τμήμα παρουσιάζει τα αθύρματα βασικών ομάδων παιχνιδιών των ευρωπαϊκών χωρών, που συνεχίζουν και υπάρχουν μέχρι και τις ημέρες μας με διαφορετικές μορφές και ονομασίες. α) Αλφαβητάρια Αθύρματα (παιχνίδια) τα οποία περιέχουν την γραφική δυναμική κάθε γραφής σε κάθε περιοχή της Ευρώπης σε διάφορες εποχές. β) Κοσμικά Ζάρια σύμφωνα με τις αναλύσεις των ζαριών από τους αρχαίους έλληνες μέχρι σήμερα που δίνουν την δημιουργία του κόσμου. γ) Ζατρίκιον (σκάκι) με πλήθος διαφορετικών παραλλαγών, από όλη την Ευρώπη και από διάφορες εποχές. δ) Διάφορα άλλα ειδικά επιτραπέζια (πεττείες) αθύρματα (παιχνίδια) με πλήθος παραλλαγές. ε) Αθύρματα δράσης των παιδιών στις γειτονιές και στα σχολεία σε διάφορες χρονικές περιόδους και μερικά από τα οποία εξελίχθηκαν σε μαχητικές τέχνες.

Τα πουλιά

Κάποτε ήταν ένα δάσος που δεν είχε πουλιά ούτε δέντρα, ήταν άδειο. Μια μέρα ο αέρας έφερε ένα σπόρο και τότε το σύννεφο ο ελέφαντας σηκώθηκε από τα βουνά και πήγε και έβρεξε πάνω στο σπόρο. Έβρεξε, έβρεξε ώσπου το σύννεφο ο ελέφαντας ξεζουμίστηκε και τότε μέσα από το σπόρο πετάχτηκε το ομορφότερο δέντρο του κόσμου…

Τα φυτά αισθάνονται, θυμούνται

Σε επιστημονικό εργαστήριο, δύο φυτά είναι αντικείμενα μελέτης. Όσο είναι μαζί αλλά και όταν χωριστούν, τα αισθήματά τους παρατηρούνται να αλλάζουν σε σχέση με το «περιβάλλον»...

Τίτο

Ο Τίτος είναι μόλις 5 ετών και παιδί της πόλης. Σήμερα θα κάνει την πρώτη του βόλτα στην εξοχή.

ΤΟ ΑΛΜΑ

Ενώ η χώρα μαστίζεται από εξεφέρσει, επισόδια και βανδαλισμούς, ένας αλκοολικός συγγραφέας δέχεται μία νύχτα την επίσκεψη μιας παλιάς γνωστής του η οποία του προτείνει την πιο απλή μα και περίεργη λύση σε όλα τα προβλήματα του κόσμου.