Ψήφισε την ταινία

Για να ψηφίσεις την ταινία, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
Η ταινία ψηφίστηκε από 1 επισκέπτη με βαθμολογία 0,18 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).

Φωτογραφικό υλικό

ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΕΡΩΤΕΣ Αναλυτικά στοιχεία ταινίας

Γενικά στοιχεία

Χώρα:
ΕΛΛΑΔΑ
Είδος:
Μυθοπλασία
Έτος:
2007

Τεχνικά στοιχεία

Format:
miniDV
Χρώμα:
Χρώμα
Διάρκεια:
13' 20''

Συντελεστές

Σκηνοθέτης:
Μάριος (Mario) Γαρέφος (Garefo)
Παραγωγός:
Κατερίνα Κιούση
Σενάριο:
ΜΑΡΙΟΣ ΓΑΡΕΦΟΣ
Διεύθυνση Φωτογραφίας:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Μοντάζ:
ΑΓΓΕΛΑ ΔΕΣΠΟΤΙΔΟΥ
Σκηνικά:
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΝΙΚΟΛΕΤΟΠΟΥΛΟΣ
Κοστούμια:
ΙΩΑΝΝΑ ΚΟΒΑΤΣΗ
Ηθοποιοί:
ΜΑΡΙΟΣ ΓΑΡΕΦΟΣ, ΙΡΙΣ ΠΑΝΤΑΖΑΡΑ
Άλλοι συντελεστές:
Βοηθός Σκηνοθέτη ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΑΜΠΙΡΗΣ

Περίληψη

Ένα ζευγάρι δουλεύει με, εντελώς, διαφορετικό ωράριο. Το άχγος και η αγωνία να κρατήσουν την σχέση τους ζωντανή...

Σκεπτικό - Σχόλια

Σκοπός μου δεν ήταν να γυρίσω μια κοινώνικη ταινία που να καταπιάνεται με τις επιπτωσεις που έχει η εργασιακή πραγματατικότητα πάνω στις ανθρώπινες σχέσεις. Κι αυτό, γιατί πιστεύω οτι θα ενδιέφερε καλύτερα κάποιον ντοκυμανταιρίστα, και κατά δεύτερον, πρωκαταβολικά δεν με συγκινούσε κάτι τέτοιο.Αρχική μου ιδέα ήταν δείξω οτι, παρ' όλες τις αντίξοες συνθήκες, ένα ζευγάρι μπορεί και επιβιώνει, άσχετα αν η εποχή προσπαθεί να μας επιβάλλει τον κυνισμό και την ερωτική φυγοπονία, τάζοντάς μας δήθεν σπουδαίες καριέρες. Οι ήρωες, μη μπορώντας να καταπολεμήσουν την εργασιακή πραγματικότητα γιατι ειναι, ούτως ή άλλως, κατι που τους υπερβαίνει, διαλέγουν να παραμείνουν τρελά, πεισμωτικα(!) ερωτευμένοι.

Βιογραφικό σκηνοθέτη Μάριος (Mario) Γαρέφος (Garefo)

Σπουδές σκηνοθεσίας στη Ρώμη και στην Αθήνα.

ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ

1. ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ, 8min (2005)
2. ΔΥΣΚΟΛΟΙ ΕΡΩΤΕΣ, 14min (2007)

Σχόλια επισκεπτών

από το νεότερο από το παλιότερο
Για να δημοσιεύσεις τα σχόλιά σου, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
10/3/2021 11:59:12 μμ

zmiltos96@yahoo.gr

Έλειπε κάποιος ισχυρός διάλογος ή σκηνή και δεν μπορώ να πω ότι ένιωσα από την ταινία το σκεπτικό που διάβασα παραπάνω. Περισσότερο να πιέζονται με την κατάσταση και να θέλουν να απαλλαγούν μου φάνηκαν οι πρωταγωνιστές μέσα από τη σκηνή με το ποδήλατο και τη σκηνή με το τραπέζι.
24/2/2010 5:13:57 μμ

myrofora@live.com

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ...
3/12/2009 2:48:36 πμ

ploutarxosforever@yahoo.gr

dyskola monopatia..