Eleftheria is a psychology student, who works in a debt collection agency. Due to her ethical boundaries, she faces the possibility of getting fired.
Σε ένα noir κόσμο, όπου φίλοι και ερωμένες γίνονται
σαρκαστικοί εχθροί και τα μυστηριώδη συναπαντήματα,
αγγελιοφόροι ενός προδεδικασμένου τέλους, ο ήρωας εις μάτην
προσπαθεί να οδηγηθεί στη σεξουαλική του αναγέννηση, σε μια
ταινία που φαντάζει φιλμικό πείραμα αυτοαναφοράς, τόσο για
τον θεατή, μα προπαντός για τον ίδιο τον πρωταγωνιστή.
Μινιμαλιστικές, στερημένες ζωής τοποθεσίες και χαρακτήρες,
που ζουν εν αγνοία τους σε ένα deja-vu, συνθέτουν ένα
σκηνικό – προβολή του διαταραγμένου εσωτερικού κόσμου του
ήρωα, που πασχίζει να δώσει τέλος, σε ένα κιν/φικό 20λεπτο
που εικάζεται πως έχει επαναληφθεί στο παρελθόν και θα
επαναλαμβάνεται με την ίδια αδιατάραχη περιοδικότητα.
Η ταινία έχει ήδη αρχίσει πολύ πριν κυλήσει το πρώτο καρέ
στην οθόνη.
Η ιστορία της μοντέρνας τέχνης... σε δύο λεπτά!
Ένα καζανάκι που γελάει, ένα σπίτι που αλλάζει διαστάσεις κι ένας άνθρωπος σε διαρκή αναζήτηση...
Ένα τραγούδι... σύγχρονο παραμύθι - ταξίδι στην χώρα των γεύσεων, της εικόνας και των επιφωνημάτων ευχαρίστησης με άκρος παιδική διάθεση για ξεφάντομα σε παιδικό πάρτυ εκτός ορίων και χωρίς περιορισμούς στην φαντασία με σκοπό να "κάνουμε παρέα ... θέλεις?".
Ένας εφιαλτικός περίπατος σ' ένα παγωμένο πάρκο
Ένα ταξίδι στη ζωή του Κωσταντίνου 'Gus' Δουκάκη(κιθαρίστα των Socrates Drank the conium,Εξαδάκτυλος) από τη γέννηση του εως τον θάνατο του.
Ένας συμβιβασμένος ζωγράφος εκθέτει το έργο του στο κοινό. Ωστόσο, παραβιάζει τη συμφωνία και κρατά το πρωτότυπο για την ερωμένη του, προκαλώντας το φθόνο του όχλου. Μια μαύρη σάτιρα της νέας τάξης πραγμάτων.
Σε έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι δεν βλέπουν χρώματα, τι είναι αυτό που θα τους κάνει να ξαναδούν;
Μπορείς σε ένα γεύμα να καταναλώσεις την ανθρώπινη φύση σου; Όταν το κρυφό ένστικτο μεταμορφώνεται σε νοσηρή εμμονή, τότε η αυτοσυντήρηση μετατρέπεται σε μία ανούσια ιεροτελεστία μίμησης πράξης, κενής λογικής.
Το RAV 4 club πηγαίνει μία από τις συνηθισμένες του εκδρομές σε ένα ανεξερεύνητο μέρος. Κανείς δεν μπορεί να φανταστεί τι θα τους συναντήσει εκεί. Ο αγώνας για την επιβίωση ξεκινά.
Ένας άνδρας οδηγείται σε ένα ταξίδι παράλληλων πραγματικοτήτων με τη βοήθεια μιας γυναίκας, προκειμένου να συναντήσει τρία δικά του πρόσωπα από το παρελθόν.
Ο τελευταίος επιζών μετά την καταστροφή του κόσμου….
ΡΙΧΝΟΥΜΕ Σ' ΕΝΑ BLENDER: Έναν άνδρα, ένα γνωστό του άνδρα, μια τύπισσα με άγριες διαθέσεις, λίγες χαμένες αναμνήσεις, λίγη εφηβεία, το λαμπαντα, πολύ σεξ και αρκετό αίμα.
ΧΤΥΠΑΜΕ ΓΙΑ 19 ΛΕΠΤΑ
Τι θα γίνει με τον άνδρα;
Εσύ, εγώ, εμείς...
Η Λίλλη δεν μπορεί να ξυπνήσει από τον εφιάλτη της. Ε και λοιπόν;....Η μικρή της φίλη θα την περιμένει να παίξουν έτσι κι αλλοιώς....
ΠΑΡΝΗΘΑ (ΚΥΡΑ ΥΨΟς 1.163μ.)- Νοέμβριος 2006.
Τον Ιούνιο του 2007 56.000 στρέμματα.Ο άνθρωπος απομακρύνεται ακόμα περισσότερο απο την πραγματική του φύση .Προτεραιότητες σε υλικά στοιχεία συνθέτουν την μετάλλαξη του.Νέα πρότυπα σηματοδοτούν την πορεία του και αλλοιώνουν τον δρόμο του στην Φύση .Χαμένος είναι αυτός που απομακρύνεται από την Φύση του και περιπλανιέται "Χαμένος στο Δάσος" .
Ο απολογισμός του έρωτα. Η αρχή και το τέλος. Το μυαλό προσπαθεί να καταλάβει, το κορμί επιθυμεί...
Η νεότητα κάποτε τελειώνει: το τέλος είναι εδώ. Ποτέ δεν θα επαναληφθεί. Αυτό το ξέρεις καλά. Τι θα γίνει μετά? Γράψ’ το που να σε πάρει ο διάολος, γράψ’ το. Για τι άλλο είσαι ικανός?
Η απρόσμενη επίσκεψη ενός ταλαιπωριμένου, άστεγου και άρρωστου νεαρού, στο σπίτι ένος τραπεζικού στελέχους, αναβιώνει το παρελθόν και ανατρέπει με τραγικό τρόπο την ήρεμη και τακτοποιημένη ζωή του.
Η ιστορία δύο παραβατικών εφήβων:
Δουλεύουν στο εργαστήριο ζαχαροπλαστείου, πηγαίνουν στο αεροδρόμιο- παραμονές Χριστουγέννων- βλέπουν τα αεροπλάνα να απογειώνονται
και κλέβουν τους επιβάτες, βασιζόμενοι στην….ανδρική φυσιολογία…
Ώσπου μια φορά στην τσάντα ενός θύματος…..
Τα διλήμματα μπαίνουν για να αποδειχθεί, ακόμα μια φορά, ότι τα μονοπάτια της γενναιοδωρίας των ανέκαθεν εφήβων, είναι πολλά….
Ένα πειραματικό φίλμ πάνω στις διαρκείς αλλαγές και μεταμορφώσεις του εσωτερικού κόσμου του ατόμου σε σχέση με το υλικό σύμπαν που το περιβάλλει. 5 ανεξάρτητες μικρές ιστορίες για την ατέλειωτη μεταμόρφωση που ο καθένας κουβαλάει μέσα και έξω από τον εαυτό του.
Η αναζήτηση του "άσπρου" σε ένα μαύρο/άπσρο κόσμο.
Η αιώρηση της σκέψης μεταξύ του απόλυτου κενού και των έντονων προβληματισμών
Experimental video, postcard to Francis Bacon.
Μια συμμορία απαγάγει λάθος άτομο.
A loser is always a loser.
Ενα πέρασμα στο δρόμο ανάμεσα από στενό κύκλο πρακολούθησης από κάμερες που προστατεύουνε την προσωπική καθημερινή σωή του καθένα μας...Η αντιμετώπισηση είναι μόνο η καθήλωση και η καταστροφή της εσωστρέφειας ενάντια σε κάθε ένα μάτι που μας φυλακίζει τα σωθηκά...
Στο κοντινό μέλλον μια εταιρία κατασκευάζει και παρέχει εφιάλτες κατά παραγγελία των πελατών της.. Όταν όμως τα πράγματα μπερδεύονται και κάποιος πελάτης εγκλωβίζεται σε έναν εφιάλτη..
Ο ακροατής και ο αναγνώστης στην τελευταία τους συζήτηση πριν την αρχή της δημιουργίας.
Αυτοαποπλάνηση
1. Η πράξη του να αποπλανάς τον εαυτό σου
2. Η κατάσταση του να θέτεις τον εαυτό σου σε πλάνη.
Αυτοαποπλάνηση είναι η διεργασία του να θέτεις ηθελημένα τον εαυτό σου σε μια συμπεριφορά, συνήθως σεξουαλικής φύσης. Ο όρος μπορεί να έχει θετικό η αρνητικό συσχετισμό.
Η Αυτοαποπλάνηση περιέχει, αυτοπειρασμό, το να προσελκύω η να επηρεάζω την συμπεριφορά μου.
Ένας νεαρός άντρας παρακολουθεί τηλεόραση στο σαλόνι του όταν περίεργα φαινόμενα κάνουν την εμφάνισή τους, παρασύροντάς τον σε ένα παιχνίδι όπου η φαντασία και η πραγματικότητα μπερδεύονται.
Ένα σχόλιο απέναντι στην διάσταση του χρόνου, την αίσθηση του οποίου ο άνθρωπος μπορεί να αντιληφθεί μόνο μεσώ του αντικατοπτρισμού του στη ζωή ως εξέλιξη & αποτέλεσμα και όχι μεσώ των πρωταρχικών του αίσθησεων. Η υπέρβαση της βιώματικης οντότητας του χρόνου μέσω της τέχνης έναντι της μαθηματικής του μορφής & των χρονομετρικών υπολογισμών των ρολογιών.
(το 'one minute' είναι απόσπασμα από το εικαστικό έργο των coup de grάce 'ONE MINUTE' σε συνεργασία με 24 Ελληνες ζωγράφους & εικαστικούς)
ΣΥΝΟΨΗ
Όταν οι καλεσμένοι ενός πάρτι καταλήγουν, ένας ένας, να κλειστούν με τη βία μέσα στην τουαλέτα, πρέπει να σκεφτούν. Θα κάνουν κάτι γι αυτό ή είχε δίκιο ο οικοδεσπότης που τους έκλεισε μέσα;
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Οι καλεσμένοι ενός πάρτι, κλειδώνονται στο μπάνιο ο ένας μετά τον άλλον για ασήμαντες αφορμές από τον οικοδεσπότη τους.
Εκεί μέσα διαφορετικοί χαρακτήρες με διαφορετικές πολιτικές και κοινωνικές απόψεις θα αντιμετωπίσουν το ερώτημα: Είχε δίκιο ο οικοδεσπότης που τους έκλεισε μέσα; Υπάρχει κάποιος λόγος να αντιδράσουν, ενώ ο καθένας τους κουβαλάει την δική του ενοχή και ευθύνη για τον λόγο που τιμωρήθηκαν με αυτόν τον τρόπο;
Σε όλη αυτήν την πολυφωνία απόψεων και διαστάσεων για την ζωή, ένας αποστειρωμένος χαρακτήρας, ανεπηρέαστος από την τέχνη, τον έρωτα και τις κοινωνικές συναναστροφές, θα γίνει παρατηρητής μιας κοινωνίας που φθίνει στο ζωώδες λόγο της έλλειψης επικοινωνίας, με τις φωνές των καλεσμένων να γίνονται κραυγές ζώων, κλεισμένων σε ένα σύγχρονο κλουβί.
Η πόρτα θα ανοίξει από τον οικοδεσπότη και όλοι θα βγουν έξω πλέον συμμορφωμένοι και αποδεχόμενοι των ευθυνών τους αφήνοντας τον αποξενωμένο άνθρωπο, πίσω, και μόνο του.
Μια ιστορία για ένα ασυνήθιστο κοριτσάκι. Στα δημιουργικά της χέρια, τα παιχνίδια της μεταμορφώνονται με ένα μοναδικό τρόπο, και πάντα φαίνονται να μοιάζουν με το νέο κατοικίδιο του σπιτιού. Τραγικά για τον γατούλη, θα υποφέρει με «μυστηριώδη» τρόπο ότι και το νέο αρκουδάκι της μικρής…
Στο video art-dance «please mind the gap» ο performer καταγράφει και καταγράφεται σε ένα παιχνίδι κυριαρχίας του χώρου. Καταφέρνει άραγε να επικρατήσει στο βιομηχανικό περιβάλλον που έχει βρεθεί ή αντίθετα ο χώρος «ανασύρει» μνήμες και συναισθήματα με αποτέλεσμα να είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού;
What We Talk About When We Talk About Love
Η πριγκίπισσα υπέφερε από μία σπάνια ασθένεια. Είχε χάσει την γεύση της. Όταν έκλεισε τα 16 κάλεσε όλους του μάγειρες του βασιλείου να φτιάξουν γι' αυτήν το πιο νόστιμο πιάτο τους...
Ένας άνδρας αποσύρεται σε ένα υπόγειο καταφύγιο για να επιβιώσει μετά από μια παγκόσμια καταστροφή. Για να "γεμίσει" το χρόνο του και να έχει μια ασχολία καθόλη τη μακρά περίοδο της διαμονής του στο υπόγειο, αποφασίζει να κρατήσει ένα βίντεο-ημερολόγιο στο οποίο αναφέρει τους λόγους που νομίζει πως οδήγησαν στην καταστροφή, τους φόβους του και την κατάσταση που επικρατεί στο καταφύγιο.
Θέτουμε τους εαυτούς μας απέναντι σε έναν εικαστικό διάλογο δύο καλλιτεχνών οι οποίοι εκφράζωντας τις ενδόμυχες σκέψεις & επιθυμίες τους, καταφέρνουν να γεφυφώσουν την έννοια της διαφορετικότητας, της συνδημιουργίας & της συνύπαρξης των ψυχισμών τους. Παραδωμένοι στην δίνη της καλλιτεχνικής έμπνευσης & εκφραστηκότητας & μέσω της εκστατικής πορείας του ζωγραφικού έργου ώσπου να αγγίξει την τελική του μορφή, τελούν έναν ιδιότροπο χορό & παράγουν μία φωτοβολίζουσα ζωγραφική εικόνα, η οποία ακτινοβολεί πολιτίσμο.
Μεσήλικη κυρία σε παγκάκι αγοράζει στοργή από υποψήφιες κόρες έναντι συμβολικού αντίτιμου…
Όλα φαίνονται να προχωρούν ιδανικά: οι τύποι που προσέλαβε για να «καθαρίσουν» τον άνδρα της έκαναν καλή δουλειά. Επιτέλους ελευθερία από τη συζυγική σκλαβιά! Αλλά τι γίνεται αν το πτώμα έχει μερικές αντιρρήσεις, βρικολακιάσει, ας πούμε, πάρει άδεια από την Κόλαση κι επιστρέψει για να εκδικηθεί την άπιστη γυναίκα; Μάλλον δε θα θέλατε να χορέψετε κι εσείς τούτο το πεθαμένο rock ‘n’ roll μέσα στο φέρετρο μαζί τους…
Το φιλμ, με στυλ των παλιών «καλών» ιταλικών ταινιών τρόμου Ζ ή Β movie της δεκαετίας του ’70 (βλέπε ΛούτσΙο Φούλτσι και η λοιπή συνομοταξία) που μερικές φορές μας τρόμαζαν μόνο από το πόσο απίστευτα κακότεχνες μπορεί να ήταν ή ελλειπτικές στο μοντάζ (…) προβλήθηκε σε πολλά φεστιβάλ αλλά δεν κέρδισε καμία διάκριση…
Ένας περιπλανώμενος εξερευνητής ανακαλύπτει τυχαία τον δίσκο που οδηγεί στην αθανασία.
Πρόκειται για την σύντομη, αλλά "σημαντική" ιστορία ενός "έμπιστου" προφυλακτικού.
Η ιστορία της Shelli, της κούκλας, αρχίζει με μοναξιά και τελειώνει χωρίς μοναξιά. Ενδιάμεσα έχουμε καμμένες καρδιές, πρόσωπα, δάκρυα και πολλή λάμψη. Φέρνει η ομορφιά την αγάπη και η αγάπη την ομορφιά;
Ο Μάκης προσπαθεί να παρκάρει το αυτοκίνητο του αφεντικού του, ένα τεράστιο πολυτελέστατο τζιπ, στο κέντρο μιας χαοτικής από το κυκλοφοριακό πόλης. Στο λιμάνι τον περιμένει η φίλη του Τζέση να πάρουν το πλοίο της γραμμής για κάποιο μαγευτικό νησί διακοπών. Το τζιπ είναι τεράστιο, θέση δεν υπάρχει πουθενά κι ο Μάκης έχει αρχίσει να ασφυκτιά. Ξαφνικά κι απ το πουθενά εμφανίζονται δύο Αφρικανοί μάγοι όπου και του προτείνουν να σμικρύνουν το τζιπ του αφεντικού του και να το παρκάρουν πάνω σ ένα ράφι στο μαγαζάκι τους μαζί με άλλες μινιατούρες.. Μέσα στην απόγνωση του ο Μάκης δέχεται κι οι δύο μυστηριώδεις Μάγοι με ξόρκια και μαγικά πραγματοποιούν μπροστά στα έκπληκτα μάτια του Μάκη την πρότασή τους. Ο Μάκης μετά από απίστευτες περιπέτειες θα προλάβει να πάει στο ραντεβού του στο λιμάνι, αλλά από έναν δρόμο που δεν μπορούσε ποτέ να φανταστεί.-
Video clip με διασκευασμενο το τραγουδι¨Gotta get away' των Offspring απο την ερασιτεχνικη ελληνικη μπαντα 'SILVER DOLLAR'
Μία κοπέλα. Δύο κάμερες. Μία κούκλα. Ένα μονό κρεββάτι. Μερικά φλυτζάνια καφέ. Ένας εφιάλτης μέσα σε έναν άλλο εφιάλτη. Ένας παράξενος επισκέπτης. Μία χρονική επανάληψη με απρόσμενο αποτέλεσμα.
Μία κοπέλα. Δύο κάμερες. Μία κούκλα. Ένα μονό κρεββάτι. Μερικά φλυτζάνια καφέ. Ένας εφιάλτης μέσα σε έναν άλλο εφιάλτη. Ένας παράξενος επισκέπτης. Μία χρονική επανάληψη με απρόσμενο αποτέλεσμα.
3d animation based on a feeling created by a poem of the ancient greek poet Alkman (6th cent. B.C.)